Multicam gedeelte gemarkeerd? overschreven

Paul-VandeVoorde schreef op 12.08.2023 om 14:08 uur

Ik krijg bij het wisselen van camera bij Multicam volgende slecht vertaalde melding: "U heeft een gedeelte gemarkeerd en werkt in de Multicam-modus. De objecten op het doelspoor worden in dit met de geselecteerde bron overschreven"

Dan wordt ook alles van mijn filmpje overschreven naar de laatste camera stand die ik heb aangeduid.

Weet iemand hoe ik een gedeelte zou gemarkeerd hebben? Ik zie toch niks gemarkeerd.

Reacties

Bol schreef op 12.08.2023 om 15:16 uur

@Paul-VandeVoorde

Hallo Paul,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat geheel los van Magix Support.

Voor zover ik het bepalen krijgt u deze melding. U moet dan deze markering verwijderen. Klik met de rechtermuisknop op de tijdbalk en klik op Reset het gemarkeerde gedeelte

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Paul-VandeVoorde schreef op 12.08.2023 om 15:23 uur

Wow, zo'n snel antwoord, dankjewel dat is het. Ik ben nog maar heel nieuw in video pro X. Maar het lukt al redelijk. super ik kan verder nu.

Bol schreef op 12.08.2023 om 15:26 uur

@Paul-VandeVoorde

Hallo Paul,

Bedankt👍 voor u feedback.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-