Muli cam werkt nog steeds niet

Hek1950 schreef op 18.10.2024 om 11:36 uur

Ik ga het nu wat breder opzetten en vraag de Magix gebruikers om hulp.

Rob heeft mij goed geholpen alleen het is niet opgelost.

Wat is er aan de hand.

Multicam werkt niet zoals het moet werken. Alles staat goed ingesteld

Wat heb ik gedaan op advies van Rob.

Programma naar fabrieksinstelling (ja dat helpt een dag en de volgende dag moet ik het weer doen)

Het gehele programma verwijderen helpt ook niet.

Wat kan ik nu nog meer doen

Reacties

Bol schreef op 18.10.2024 om 13:07 uur

@Hek1950

Hallo Herman,

Uw probleem heb ik niet kunnen reproduceren, maar waarom bij u de Multicam-modus in Magix Pro X14 na al mijn adviezen, zowel per telefoon als via mailverkeer, nog steeds niet werkt, is en blijft voor mij ook een groot raadsel. Normaal gesproken zou het terugzetten op de standaardwaarden en / of herinstallatie voldoende moeten zijn.

Wat u eens zou kunnen doen, is om handmatig het video_pro_x.ini bestand te verwijderen. Ga naar: C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\MAGIX\Video_Pro_X14 en verwijder het video_pro_x.ini bestand. Bij het opstarten wordt dit INI bestand automatisch weer aangemaakt.

Verwijder ook eens de Cache map. Na verwijdering wordt deze ook weer automatisch aangemaakt. Ga hiervoor naar: C:\ProgramData\MAGIX\Common

Kijk ook eens of bij u de laatste Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-2022 is geïnstalleerd. U kunt de nieuwste versie hiervandaan downloaden: Latest supported Visual C++ Redistributable downloads | Microsoft Learn. De laatste versie is: 14.40.33816.0

Let op!! AppData- en Cache map zijn verborgen mappen (items). Zie: Verborgen bestanden zichtbaar maken in Windows 10 | 11 (magix.info)

Succes,

Rob (Forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Hek1950 schreef op 18.10.2024 om 13:57 uur

Rob,

Gedaan alles weer opgestart en het doet nu wel.

Ik kijk morgen of hij het dat ook nog doet

Ik blijf nu eens bij 1 scherm

Bol schreef op 18.10.2024 om 16:17 uur

@Hek1950

Hallo Herman,

Ik ben zeer benieuwd of uw probleem hiermee is opgelost. Laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Hek1950 schreef op 18.10.2024 om 16:28 uur

Ik kijk morgen of zondag. En dan reageer ik wel

Hek1950 schreef op 19.10.2024 om 15:50 uur

Vanmorgen een keer geopend en toen was alles goed.

Toen met 1 scherm.

Vanmorgen 2e scherm geactiveerd en vanmiddag weer gekeken en het lijkt erop dat het blijft werken.

Morgen klijk ik weer.

Hek1950 schreef op 20.10.2024 om 11:48 uur

Ik ben blij dat het vanmorgen ook deed.

Dus wat je geschreven hebt Rob werkt.

Dank je wel

Bol schreef op 20.10.2024 om 12:32 uur

@Hek1950,

Hallo Herman,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat het uiteindelijk toch nog gelukt is om samen uw probleem op te lossen. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling en nu maar hopen dat de oplossing blijvend is.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 20.10.2024, 12:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-