Reacties

mi-bo schreef op 15.05.2015 om 16:53 uur

Beste Frans

Heeft  u  na het installeren via online activeren de mpg2  & mpeg4 code geactiveerd

Gr

Michael

fverwaal02 schreef op 15.05.2015 om 17:38 uur

Michael,

Dat heb ik gedaan.

Gr

Frans

fverwaal02 schreef op 15.05.2015 om 17:45 uur

Michael,

Dat heb ik gedaan bij het activeren van mainconcept 2 en 4

Nog een andre    :

 

Voormalige gebruiker schreef op 15.05.2015 om 23:54 uur

Hallo Frans,

Hebt u de laatste drivers van uw videokaart geinstalleerd? Ik denk dat er iets mis is met de configuratie van uw videokaart.

Succes,

Rob

fverwaal02 schreef op 16.05.2015 om 10:50 uur

Hallo Frans,

Hebt u de laatste drivers van uw videokaart geinstalleerd? Ik denk dat er iets mis is met de configuratie van uw videokaart.

Succes,

Rob

Ik heb de laatste drivers geinstalleerd, het vreemde is ik heb ook VDL 2015 op de zelfde PC staan en daar werkt het wel.

Gr Frans

mi-bo schreef op 16.05.2015 om 12:22 uur

Beste Frans,

 heeft u een koop download  of  dvd versie.

is dit een download evn kijken bij gratis programma's installeren of alles is geinstalleerd na dat het is uitgepakt

gr

Michael

fverwaal02 schreef op 16.05.2015 om 12:28 uur

Beste Frans,

 heeft u een koop download  of  dvd versie.

is dit een download evn kijken bij gratis programma's installeren of alles is geinstalleerd na dat het is uitgepakt

gr

Michael

Michael,

Ik heb de download versie en heb alle andere zaken geinstalleerd.

Gr Frans

Voormalige gebruiker schreef op 16.05.2015 om 16:17 uur

Beste Frans,

Ik heb ook de download versie en alle andere programma's geinstalleerd. Bij mij werkt de export Mpeg-4, zoals u omschrijft naar behoren. Wat ik in zo'n  geval zou doen is:

1. verwijderen van Pro X7 via "Een programma verwijderen of wijzigen"

2. verwijder alles wat van Pro X7 is , inclusief de mappen.

3. geef een zoekopdracht in windows "Video Pro X7" en verwijder zonodig de gevonden bestanden.

4. ik heb mijn computer opgeschoond met CCleaner en Glary Utilities. 

5. installeer het programma opnieuw.

Ik weet het, het is veel werk, maar het zoeken naar de speld in, de bekende hooiberg kost nog meer tijd.

Dit weet ik uit ervaring, omdat ik ook vreemde foutmeldingen kreeg, waar ik geen oorzaak van kon vinden.

Succes,

Rob  

 

fverwaal02 schreef op 16.05.2015 om 16:21 uur

Beste Frans,

Ik heb ook de download versie en alle andere programma's geinstalleerd. Bij mij werkt de export Mpeg-4, zoals u omschrijft naar behoren. Wat ik in zo'n  geval zou doen is:

1. verwijderen van Pro X7 via "Een programma verwijderen of wijzigen"

2. verwijder alles wat van Pro X7 is , inclusief de mappen.

3. geef een zoekopdracht in windows "Video Pro X7"

4. ik heb mijn computer opgeschoond met CCleaner en Glary Utilities. 

5. installeer het programma opnieuw.

Ik weet het, het is veel werk, maar het zoeken naar de speld in, de bekende hooiberg kost nog meer tijd.

Dit weet ik uit ervaring, omdat ik ook vreemde foutmeldingen kreeg, waar ik geen oorzaak van kon vinden.

Succes,

Rob  

 

Rob,

Ik ga het eens proberen, ik heb X7 op twee machines staan dit is officieel en op beide werkt het niet X6 heb ik ook daar werkt het wel, maar goed ik zal het eens opnieuw installeren.

 

Gr Frans

Voormalige gebruiker schreef op 16.05.2015 om 16:35 uur

Hallo Frans,

Als ik het goed heeft, heb je bij Pro X7 twee licentie gekregen. Ga naar: www.magix.com . Klik op het poppetje rechtsboven en log hier in. Ga naar: Mijn Producten en scrolt naar Video Pro X7 en klik op "geactiveerde apparaten weergeven".

Succes,

Rob

 

mi-bo schreef op 16.05.2015 om 16:55 uur

Beste Frans ,

 heeft u 2 licentie's dan is dat duidelijk

gr

Michael

fverwaal02 schreef op 16.05.2015 om 17:13 uur

Hallo Frans,

Als ik het goed heeft, heb je bij Pro X7 twee licentie gekregen. Ga naar: www.magix.com . Klik op het poppetje rechtsboven en log hier in. Ga naar: Mijn Producten en scrolt naar Video Pro X7 en klik op "geactiveerde apparaten weergeven".

Succes,

Rob

 

Rob,

 

Dat heb ik gedaan en daan?

Daar staan m'n twee PC's

 

Gr Frans

mi-bo schreef op 16.05.2015 om 17:23 uur

Even na blijven denken, waar komen de bestanden vandaan die niet te exporteren zijn

gr

Michael

fverwaal02 schreef op 16.05.2015 om 19:06 uur

Even na blijven denken, waar komen de bestanden vandaan die niet te exporteren zijn

gr

Michael

Het zijn AVCHD  MTS bestanden in X6 kun je er wel MPEG 4 van maken en in VDL 2015 ook maar in X7 niet op twee verschildende machienes gaat het niet

Gr frans

Voormalige gebruiker schreef op 16.05.2015 om 21:19 uur

Hallo Frans,

Omdat de AVCHD MTS bestanden zowel in Pro X6 als in VDL 2015 wel goed gaat, is het voor mij voldoende reden om je te adviseren om Pro X7 te de-installeren en weer opnieuw te installeren. Garantie kan ik je niet geven.

succes,

Rob

fverwaal02 schreef op 17.05.2015 om 08:40 uur

 

Hallo Frans,

Omdat de AVCHD MTS bestanden zowel in Pro X6 als in VDL 2015 wel goed gaat, is het voor mij voldoende reden om je te adviseren om Pro X7 te de-installeren en weer opnieuw te installeren. Garantie kan ik je niet geven.

succes,

Rob

Rob,

Ik zal het doen hou je op de hoogte

Frans

fverwaal02 schreef op 17.05.2015 om 11:00 uur

 

Hallo Frans,

Omdat de AVCHD MTS bestanden zowel in Pro X6 als in VDL 2015 wel goed gaat, is het voor mij voldoende reden om je te adviseren om Pro X7 te de-installeren en weer opnieuw te installeren. Garantie kan ik je niet geven.

succes,

Rob

Rob,

Ik zal het doen hou je op de hoogte

Frans

Rob,

Ik heb X7 opnieuw geinstalleerd en het zelfde probleem, heb verder gezocht zie bij gevoegde link.

http://www.magix.info/nl/avc-exportmodule-de-gpu-encoder-kon-niet-geinitialiseerd-worden.knowledge.892441.html

De hardware versnelling uit gezet nu werkt mpeg4 maken wel, alleen ik snap niet dat bj X6 en VDL 2015 het wel werkt met de versnelling aan en bij X7 niet.

Gr FRans

fverwaal02 schreef op 17.05.2015 om 11:10 uur

 

Hallo Frans,

Omdat de AVCHD MTS bestanden zowel in Pro X6 als in VDL 2015 wel goed gaat, is het voor mij voldoende reden om je te adviseren om Pro X7 te de-installeren en weer opnieuw te installeren. Garantie kan ik je niet geven.

succes,

Rob

Rob,

Ik zal het doen hou je op de hoogte

Frans

Rob,

Ik heb X7 opnieuw geinstalleerd en het zelfde probleem, heb verder gezocht zie bij gevoegde link.

http://www.magix.info/nl/avc-exportmodule-de-gpu-encoder-kon-niet-geinitialiseerd-worden.knowledge.892441.html

De hardware versnelling uit gezet nu werkt mpeg4 maken wel, alleen ik snap niet dat bj X6 en VDL 2015 het wel werkt met de versnelling aan en bij X7 niet.

Gr FRans

Rob,

 

Het volgende heb ik ontdekt de zie foto 1.

De instelling op afb 2  komt in X6 en VDL 2015 niet voor.

Gr Frans

 

Voormalige gebruiker schreef op 17.05.2015 om 13:37 uur

Hallo Frans,

Prettig op te horen dat je het zelf gevonden hebt.

Video Pro X7 heeft nog geen actualitatie (update) gehad. Er zitten nog wel meer fouten in, die MAGIX via een update moet herstellen.

Nu mijn vraag. Wat voor Videokaart heb je? Ik heb een NVDIA  GeForce GTX 460, daar zou aan kunnen liggen dat het bij mij het wel doe en bij jouw niet. Bij mij staan beide hardware versnellingen aangevinkt!

Groet,

Rob

Aanvulling:

De hardware versnellingen kunnen zowel als in VDL 2015 als in Pro X6 worden aangevinkt zie afbeeldingen

VDL 2015

Video Pro X6

 

fverwaal02 schreef op 17.05.2015 om 13:42 uur

Hallo Frans,

Prettig op te horen dat je het zelf gevonden hebt.

Video Pro X7 heeft nog geen actualitatie (update) gehad. Er zitten nog wel meer fouten in, die MAGIX via een update moet herstellen.

Nu mijn vraag. Wat voor Videokaart heb je? Ik heb een NVDIA  GeForce GTX 460, daar zou aan kunnen liggen dat het bij mij het wel doe en bij jouw niet. Bij mij staan beide hardware versnellingen aangevinkt!

Groet,

Rob

Aanvulling:

De hardware versnellingen kunnen zowel als in VDL 2015 als in Pro X6 worden aangevinkt zie afbeeldingen

VDL 2015

Video Pro X6

 

Ik heb een Nvidia GTX 750 Ti videokaart. In de andere PC een GTX 660 Ti

 

Gr Frans

Marc1964 schreef op 03.08.2015 om 13:36 uur

Hallo, ik heb het zelfde probleem.  Ben er 2 dgn mee bezig geweest, gelukkig kwam ik deze post nu tegen en is het probleem inderdaad opgelost door Versnelling niet aan te vinken.

Maar in het antwoord (link) zie ik dat het probleem als in 2012 gemeld is. Raar dan dat Magix deze 'fout' gewoon in het programma laat zitten. Erg raar.

 

mi-bo schreef op 03.08.2015 om 14:56 uur

Een opgegeven antwoord van MAGIX mee gekregen zet mainconsept voor mpeg4  export op standdaard

Gr

 

Michael 

Voormalige gebruiker schreef op 03.08.2015 om 15:43 uur

Hallo Frans,

Je hebt sinds kort Windows 10 op je computer staan. Onder je vorige versie Windows was je probleem opgelost. Natuurlijk kan je het mainconcept uitzetten, maar waarom is deze mogelijkheid in Pro X7 dan aanwezig. Zelf denk ik dat dit een wisselwerking is tussen Windows 10 en Pro X7.

Ga naar: Hulp / extra inhoud installeren.  Installeer deze opnieuw. Misschien is het probleem dan opgelost ook kan het zijn dat deze melding te voorschijn komt. zie afbeeldingen

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 09.08.2015 om 18:45 uur

Hallo Frans,

Ik heb nu ook Windows 10 op mijn computer staan. Heb je al een actualisatie uitgevoerd?

groet,

Rob