mpeg4 codering lukt niet

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 10:21 uur

ik heb 2 email adressen gebruikt bij het registreren van het pogramma video deluxe 2022, nu weet ik niet waar ik die kan veranderen. ik kan geen mpeg4 codec activeren omdat ik dus 2 email adressen heb. weet iemand hoe je je in-app registratie email adress kan veranderen? alvast bedankt

Reacties

Bol schreef op 22.12.2021 om 10:53 uur

@niels-veenstra

Hallo Niels,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U hebt VDL 2022 versie 21.0.1.111 (laatste versie) kunnen installeren en activeren? Ik heb het vermoeden, dan u de Mpeg4 Codec (MainConcept) wilt activeren. In VDL 2022 is de Mpeg-4 Codec (MainConcept) niet meer aanwezig.

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet,
Rob

Diverse keren de tekst aangepast i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 22.12.2021, 10:54, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 11:27 uur

beste rob, dit is mijn situaie in cronologische volgorde als ik een video probeer te importeren

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 11:28 uur

ik heb de downloadlink op een email adress gekregen, maar in het programma heb ik een ander email adress ingevuld. en ik weet niet hoe je zoiets kan veranderen

 

Bol schreef op 22.12.2021 om 12:21 uur

@niels-veenstra

Hallo Niels,

zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/forum/foutmelding-24--1273722/

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 12:34 uur

ik heb mijn account email adress vervangen door het email adress dat ik heb ingevuld bij de gegevens die de app bij de eerste keer opstarten vroeg. als ik hem opnieuw opstart, blijft hij dezelfde foutmeldingen geven over een ander email adress en mpeg4 enz.

Bol schreef op 22.12.2021 om 12:43 uur

@niels-veenstra

Hallo Niels,

  • start VDL 2022 op
  • ga naar: Hulp / Programma deactiveren

Probeer het nu nog eens.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 12:43 uur

en ik weet na een kwartier nog steeds niet hoe j in magix video deluxe 2022 opnieuw moet inloggen of registreren, want waar kan daT?

 

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 12:44 uur

ok, dat probeer ik maar er gebeurt niks

 

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 12:45 uur

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 12:46 uur

ik snap helemaal niks van dit programma, ik heb altijd op een ipad geedit maar ik heb nu een laptop, en dit was een goed en goedkoop programma volgens een vriend, maar dit hoort geloof ik niet

 

Bol schreef op 22.12.2021 om 12:50 uur

@niels-veenstra

Hallo Niels,

Het enige advies dat ik u nu nog kan geven is om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Vergeet nu uw twee emailadressen en het P3-serienmmer te vermelden. Zij kunnen e.a. rechtzetten. Wij als moderators hebben geen toegang tot uw accounts.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 22.12.2021, 12:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 12:55 uur

ok heel erg bedankt, wat is een gemiddelde reactie tijd voor zo'n mailt?

 

groet niels

 

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 12:56 uur

en moet zo'n mail in het engels, nederlands of duits?

Bol schreef op 22.12.2021 om 12:57 uur

@niels-veenstra

Hallo Niels,

De responstijd kan ik u niet zeggen, dit hangt af hoe druk het in Duisland is.

Het mag gewoon in het Nederlands

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.12.2021, 12:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 13:00 uur

ok heel erg bedankt

 

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 16:32 uur

beste bob,

 

ik heb ondertussen contact gehad met magix support uit berlijn. ik heb alle belangrijke files zoals hun zeiden verwijderd. nu heb ik een magix account, dat staat op mijn school email adress, een bestelemail op mijn school email adress, maar als ik nu video deluxe opnieuw opstart en moet inloggen met mijn serie nummer, keurt hij mijn school email en mijn persoonlijke email allebij af. weet u wat ik hiertegen kan doen? of moet ik dan weer contact opnemen met magix via de mail?

 

groet niels

Bol schreef op 22.12.2021 om 16:45 uur

@niels-veenstra

Hallo Niels,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u een zeer snelle reactie gekregen hebt van Magix Duitland. Probeer eens door VDL 2022 op te starten als Administrator uitvoeren.

Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling en kies voor als administrator uitvoeren...

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.12.2021, 16:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

niels-veenstra schreef op 22.12.2021 om 16:56 uur

beste rob.

 

na de mail van magix kon ik inderdaad inloggen. ik heb alleen het gevoel dat iemand anders hetzelfde serienumemr heeft ofzo, want bijde email adressen die ik heb gebruikt werken niet. als ik nu opnieu wil inloggen, ook als administrator blijf ik deze krijgen

Bol schreef op 22.12.2021 om 17:19 uur

@niels-veenstra

Hallo Niels,

Advies: neem wederom kontact op met Magix Support. Replay op de verkregen mail met een ticketnummer.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-