Reacties

mi-bo schreef op 31.03.2014 om 11:02 uur

Beste,
Als U het programma heeft geinstalleerd, en via hulp gratis download alles heeft geüpload en uitgepakt, zal er zodra U mpeg4 materiaal op de tijdlijn zet, dit geactiveerd worden, dit is uiteraard alleen bij geregistreerde producten,
succes
MD

Voormalige gebruiker schreef op 04.04.2014 om 22:13 uur

Hallo Erik,

Wat Mi-Bo beschrijft is juist, echter u heeft het over het mainconcept mpeg4-codec.

Eerst een vraag: Toen u via hulp / aanvullende programma's installeren / mainconcept mpeg-4 codec downloaden kreeg u geen scherm, dat u het moest activeren?

Als dat niet zo is  komt u met sneltoets " Y "  in het menu programma-instellingen ga naar het tabblad "Systeem"  Ga naar:  Favoriete codec voor import en export van MPEG-4. Zet deze van standaard op MainConcept.

Succes met de veelzijdige programma's van Magix

Rob

 

erikhans schreef op 05.04.2014 om 10:27 uur

Beste rob,

bedankt voor je antwoord, maar waar vindt ik terug of het geiinstaleerd is? opnieuw downloaden gaat niet, dan krijg je de melding dat het al geinstalleerd is ,maar ik kan dat niet terug zien.

wij ji een oplossing?

Voormalige gebruiker schreef op 05.04.2014 om 15:03 uur

Hallo Erik,

Ik heb een crash met mijn computer gehad en nu moet ik mainconcept mpeg4-codec opnieuw activeren. Dus ik kan je daar geen antwoord opgeven.

Kan je deze wel via het programma-instellingen / systeem van standaard op mainconcept mpeg4-codec zetten? Als dat zo is dan is alles in orde.

Wanneer ik meer weet zal ik het je laten weten.

Succes,

Rob

erikhans schreef op 05.04.2014 om 16:03 uur

Hallo Rob,

 

Ja ik heb wel de instelling kunnen veranderen,maar ben ook benieuwd waar je het terug kan zien,

ik wacht je antwoord af, alvast bedankt.

 

erik

Voormalige gebruiker schreef op 05.04.2014 om 16:42 uur

Hallo Rob,

 

Ja ik heb wel de instelling kunnen veranderen,maar ben ook benieuwd waar je het terug kan zien,

ik wacht je antwoord af, alvast bedankt.

 

erik

Wat je zou kunnen proberen om in windowsverkenner een zoekopdracht te geven "mainconcept". Misschien dat er wat gevonden wordt !!

Gr.

Rob

erikhans schreef op 06.04.2014 om 13:31 uur

Rob;

 

het zoeken via windowsverkenner is mislukt

Voormalige gebruiker schreef op 06.04.2014 om 14:40 uur

 

Rob;

 

het zoeken via windowsverkenner is mislukt

Je bedoeld dat hij niets gevonden heeft.....

erikhans schreef op 07.04.2014 om 08:03 uur

inderdaad.

Voormalige gebruiker schreef op 07.04.2014 om 13:38 uur

Hallo Erik,

Ik kan het ook niet vinden, waar Video Pro X6 het mainconcept installeert.

Het is geactiveerd en dat wilde je weten en het werkt naar behoren, neem ik aan.

Waarom wil je weten waar dit is opgeslagen in op de harde schijf?

Zelf denk ik dat het wel degelijk ergens op de harde schijf wordt opgeslagen, maar onder een andere naam.

Succes met de veelzijdige programma's van Magix

Rob 

 

erikhans schreef op 07.04.2014 om 15:40 uur

Hallo Rob,

 

Ik weet eerlijk gezegd niet waar ik het moet merken of het geiinstalleerd is, maar in ieder geval bedankt voor de hulp

 

groet

erik