MPEG-4 activeren lukt niet!

RonWed schreef op 30.12.2008 om 11:50 uur
Ik heb Film op DVD 7 en het werkt prima! Nu wil ik exporteren als MPEG-4 en heb voor 5 euro de activeringscode gekocht.
Als ik ga activeren komt er een zandloper en zie ik rechtsonder een icoon met een percentage dat heel langzaam oploopt tot 93% en er dan mee stopt(althans tot 1 uur gewacht).
DE andere activering, Dolby, ging probleemloos.
Graag advies!

mvg, RonWed

Reacties

mi-bo schreef op 30.12.2008 om 16:15 uur
Beste, waarom heeft u niet mpeg2 geactiveerd ipv mpeg4, waarvoor wilt u dit gebruiken,( een brutale vraag) , dit is alleen bedoeld als u een avchd camera of hdd camera heeft om het te importeren, succes.
mi-bo schreef op 30.12.2008 om 21:45 uur
Beste U heeft een stukje film op tijdlijn staan, evt met muziek er onder.
Is dit klaar dan ziet u rechts boven uw film een grijze balk met een rondje met vier pijlen klik deze aan dan ziet u wat het begin en einde van de film is.
ga naar bestand, film exporteren zorg dat de Ipod is aangesloten, optie video als mpeg4, nu gaat er een scherm open(mpeg-4-export), klik bij de optie na de export uitvoeren aan dat het naar de Ipod moet. en klik op OK, dan wordt Uw project eerst omgezet naar mpeg4 en is dit klaar dan wordt het automatisch naar uw Ipod getransporteerd. succes. mi-bo