MPEG-2 codec

berts schreef op 31.07.2015 om 15:04 uur

Na upgrade naar windows 10 vraagt magix (Video de Luxe 2015 premium) om de codec voor MPEG2 te activeren. Dit lukt niet en er komt een error -10. Hoe dit op te lossen ??

Heb inmiddels screenprints van de error naar Magix gestuurd. Kennelijk een behoorlijk probleem. Hoor namelijk niets meer.....

 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 31.07.2015 om 18:45 uur

Hallo Berts,

Ik denk dat je een activatiecode moet aanvragen bij Magix. Sinds VDL 2015 met P3 code, wordt er gecontroleerd of er wijzigingen zijn zoals: Versie Windows; geheugen etc..

Ga naar: www.magix.com . Klik op het poppetje rechtsboven en meld je aan. Klik op mijn producten. Zoek nu naar  VDL 2015 en klik op geactiveerde apparaten weergeven. zie afbeelding (dit is mijn configuratie)

Jij heb Windows 10 geinstalleerd en dus klopt de controle check niet meer. Ik ben benieuwd hoe Magix dit gaat oplossen. Want u zal niet de enige zijn.

Daarom mijn advies: Leg uw probleem voor bij MagixSupport

Succes,

Rob

Aanvulling 31-07-2015 18:50uur

Wat je zou kunnen proberen is om

1. VDL 2015 te "de-activeren" en dan weer te "activeren".

2. VDL 2015 te "de-activeren", de-installeren en opnieuw te installeren.

Aanvulling 02-08-2015 18:30uur

Het kan ook zijn dat u de de activeringsteller hoger staat dan 3x.

http://www.magix.info/nl/vraag-over-activeren-video-deluxe-2014-na-herinstallatie.knowledge.1132612.html

 

 

 

mi-bo schreef op 07.08.2015 om 09:28 uur

Hallo Berts, 

kijk hier even naar.

dan kan het probleem zijn opgelost

http://www.magix.info/nl/magix-producten-geinstalleerd-onder-windows-10.online-training.1138850.html

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2015 om 16:10 uur

Hallo Bert,

Bedankt voor de terugkoppeling via een persoonlijk bericht. Hierin meld je dat het probleem is opgelost door het programma opnieuw te installeren. Ik plaats je persoonlijk bericht op magix.info, zodat andere Magix-gebruikers hier wat aan kunnen hebben.

Succes met het monteren van je films,

Rob 

Hallo Rob,

Van Magix geen bericht ontvangen (behalve dan dat ze de screenshots wilden zien)

Heb dus maar het gehele programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

En nu werkt het wel.

Nog bedankt voor je meedenken.

m.vr.gr.Bert

nataschaslim schreef op 14.08.2015 om 00:16 uur

Nou heb ik dus via het linkje van Michael het programma geactualiseerd. Maar omdat ik eerst een paar keer gedeactiveerd had, krijg ik nu het antwoord dat ik maar één keer per maand een ongewenst apparaat mag deactiveren en dus nu pas op 14 SEPTEMBER verder kan?!?!

Sorry hoor. 

Hier word ik nu wel aardig chagerijnig van.

Heb dit product een week geleden gekocht, ondertussen de windows10 update gehad en nu kan ik een maand niets??

Gr.

Natascha

Voormalige gebruiker schreef op 14.08.2015 om 09:20 uur

Hallo Natasha,

Lees de procedure P3 licentie ens aandachtig door: http://www.magix.info/nl/standaard-procedure-p3-licentie.online-training.1127464.html

Succes,

Rob