mpeg

Michel-den-Hartog schreef op 28.12.2019 om 17:49 uur

Ben sinds kort in het bezit van red uw video's en werkt in eerste instantie naar behoren tot je het bestand op je harde schijf op wilt slaan.

Er komt dan in beeld : dit serienummer is al met een ander e-mailadres geregistreerd,neem contact op met Magix support.

kan iemand mij hierbij helpen ?

 

Reacties

mi-bo schreef op 28.12.2019 om 18:20 uur

@Michel-den-Hartog

Beste M.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Waar heeft U het pakket gekocht bij MAGIX of via een retailer.

Met vriendelijke groet,

Michael

Michel-den-Hartog schreef op 28.12.2019 om 18:54 uur

Hallo Michael,

Ik heb het gekocht bij Bol.com in een box dus compleet met alles inclusief serienummers.

Ben al de hele tijd bezig om het op te lossen maar kom steeds uit dat het programma al met een ander email is geregistreerd wat ik wel heel raar vind. Ook is het apart dat de producten die geregistreerd staan niet kloppen en ook de datum niet.

 

met vr.gr. Michel

mi-bo schreef op 28.12.2019 om 19:33 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel,

ga naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen met e-mialadres en wachtwoord zoals U ook op het Forum bent gekomen.

dan dan optie product registreren.

hier serienummer invoeren en plaats aankoop.

Dan moet het wel op Uw naam staan, en anders is de serienummer door een ander gebruikt.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

 

Michel-den-Hartog schreef op 28.12.2019 om 19:48 uur

Beste Michael,

Precies zoals jij omschreven hebt dat heb ik gedaan en dus denk ik dat inderdaad het nummer al een keer is gebruikt.

ik ga aankomende week wel bellen en ik neem ook wel aan dat ze er iets mee doen want heb alles hier liggen:aankoopbon(gister) en de bijbehorende productcode.

word vervolgd.

 

mi-bo schreef op 28.12.2019 om 19:55 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel.

Dank voor Uw feedback.

Dat zal wel goed komen via bol.com

Alvast fijne en rustige jaarwisseling en een bruisend 2020 met veel plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden.

Met vriendelijke groet,

Michael

 

Michel-den-Hartog schreef op 28.12.2019 om 22:01 uur

dank je wel !!

Michel-den-Hartog schreef op 29.12.2019 om 10:31 uur

Hallo,

ben er nog eens ingedoken en wil er toch zeker van zijn dat ik niet iets fout doe.

Op het scherm na het "registreren"van het gekochte product bij "registratie controleren"staat dan :

Product registreren


Vul uw serienummer in om uw MAGIX-product te registreren.

Dit vindt u op de achterkant van uw producthandboek, op de programma-CD of op diens hoes. Vermeld aub ook waar en wanneer u het product heeft gekocht.
 

Serienummer reeds in gebruik

Het door u opgegeven serienummer is reeds in gebruik. Waarschijnlijk heeft u zich reeds geregistreerd. U hoeft zich niet opnieuw te registreren. Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de technische support: http://support.magix.net

Serienummer

 

Plaats van aankoop

 


Klik op "Registratie controleren" om door te gaan met de registratie van uw product.

 

nu kan ik daar verder niks meer mee ?

mi-bo schreef op 29.12.2019 om 11:13 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel.

Als U bij mijn producten kijkt staat hier dan wel RUV 9 met de serienummer

Als dat zo is, is het pakket wel door U geregistreerd .

En kan het gewoon gebruikt worden.

En anders toch bol.com benaderen.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Michel-den-Hartog schreef op 29.12.2019 om 11:33 uur

daar staat een product uit 2007

Bol schreef op 29.12.2019 om 11:48 uur

Hallo Michel,

Kan het zijn, dat u een foutje hebt gemaakt bij het intype van uw emailadres tijdens het registeren. Dit is mij ook al eens overkomen. Als dat zo is, neem dan contact op met Magix Support.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.12.2019, 11:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 29.12.2019 om 13:35 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel.

Dank voor Uw Feedback.

Er is nog een optie volg dit eens.

het resultaat verneem ik wel.

Met vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 29.12.2019 om 15:46 uur

Hallo Michel,

Was de doos reeds geopend? Het kan zijn, dat Bol.com u een RUV pakket gestuurd hebt, die reeds door een klant gebruikt is en geroutineerd is aan Bol.com. U kunt 24/7 met Bol.com chatten of bellen. https://www.bol.com/nl/klantenservice/index.html

Heel veel succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Michel-den-Hartog schreef op 29.12.2019 om 21:44 uur

nee de doos was niet geopend.

Michel-den-Hartog schreef op 29.12.2019 om 21:53 uur

Dit krijg ik eerst te zien :

 

Activeringscode genereren


Hier kunt u een activering voor uw geregistreerde MAGIX-product genereren.
Voer hiervoor eerst het serienummer van het product in.
 

Product nog niet geregistreerd

Bij dit seriennummer is voor u geen registratie gevonden.
Registreer aub eerst uw product en genereer daarna een activering. [Naar productregistratie]

Serienummer

 


Klik aub op "Verder" om door te gaan".

 

en al ik naar productregistratie ga dan zie ik dit :

Product registreren


Vul uw serienummer in om uw MAGIX-product te registreren.

Dit vindt u op de achterkant van uw producthandboek, op de programma-CD of op diens hoes. Vermeld aub ook waar en wanneer u het product heeft gekocht.
 

Serienummer reeds in gebruik

Het door u opgegeven serienummer is reeds in gebruik. Waarschijnlijk heeft u zich reeds geregistreerd. U hoeft zich niet opnieuw te registreren. Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de technische support: http://support.magix.net

Serienummer

 

Plaats van aankoop

 


Klik op "Registratie controleren" om door te gaan met de registratie van uw product.

 

en als ik dan kijk bij het overzicht van mijn magixproducten dan zie ik dit :

Mijn producten


U hebt de volgende MAGIX-producten bij ons geregistreerd.
 

Video deluxe 2007

Datum registratie:01-12-2009


Mocht één van uw MAGIX-producten ontbreken, dan kunt u dat toevoegen met de knop "Product registreren".

 

dit klopt ook niet want ik heb het programma red uw video's dus er klopt hier iets helemaal niet !!!

mi-bo schreef op 29.12.2019 om 22:15 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel.

Dank voor Uw feedback.

U heeft het product via Bol.com gekocht dan kunt U het beste contact met hun opnemen.

Zij zullen U verder vertellen welke procedure U het beste kunt volgen om tot een oplossing te komen zodat het mooie MAGIX product gaat werken.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Michel-den-Hartog schreef op 30.12.2019 om 14:21 uur

ik ben een stapje verder nu en product staat nu wel op mijn naam en de datum is ook juist,alleen kan ik nog steeds niet de codec downloaden om het in mpeg op de harde schijf op te slaan.

Heb wel contact gehad met de verkoper en kan het product zo retourneren maar wil dat het werkt zodat ik het niet hoef terug te sturen.

Het hele programma plus het digitaliseren werkt perfect alleen de laatste stap dus het opslaan lukt niet.

mi-bo schreef op 30.12.2019 om 14:31 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel.

U heeft geen codex nodig.

Heeft U nadat alles is geïnstalleerd via hulp Online actualiseren gedaan.

Als analoge beelden zijn gedigitaliseerd en op de tijdlijn staat, gaat U naar voltooien en vandaar uit kan een dvd gebrand worden of het op een externe harde schijf gezet worden.

Sc6

fijne feestdagen en een bruisend 2020.

Met vriendelijke groet,

Michael

Michel-den-Hartog schreef op 30.12.2019 om 15:14 uur

hij zegt bij hulp online actualiseren dar er geen actualiseringen beschikbaar zijn.Ik wil het ook op mijn harde schijf kunnen opslaan en dan blijf ik hangen bij die mpeg.branden op dvd zal gaan maar het omzetten naar mpeg2/4 dus niet

 

Bol schreef op 30.12.2019 om 15:46 uur

Hallo Michel,

Om mpeg-2 en mpeg-4 te kunnen gebruiken, moet deze eenmalig gratis geactiveerd worden. zie afbeelding

Volgens mij staat er in de handleiding hoe u mpeg-2 en mpeg-4 moet activeren. Volgens mij moet u het videoprogramma opstarten en dan een mpeg-2 bestand naar de tijdlijn slepen, dan wordt deze codex gratis geactiveerd.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.12.2019, 15:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.12.2019 om 16:07 uur

@Michel-den-Hartog

Beste Michel.

Als U geen actualiseren kunt doen dan heeft U de laatste versie

maak evt een map ( voorbeeld michel )

dan het volgende U heeft een project op de tijdlijn staan

en ga naar voltooien,

dan dan wordt er een mixdown gemaakt dan

en staat het in de door U gemaakt te map op externe schijf

 

en kan het worden afgespeeld vanaf externe schijf ( USB )

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael

Michel-den-Hartog schreef op 30.12.2019 om 21:06 uur

kijk en die mixdown dat doet hij dus niet....

 

Bol schreef op 30.12.2019 om 22:09 uur

Hallo Michel,

Misschien is dit de oplossing. Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling "Video easy Red u video's" en start het programma op "Als administrator uitvoeren". Probeer het nu nog eens.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Michel-den-Hartog schreef op 30.12.2019 om 22:22 uur

nee hij blijft foutcode -24 aangeven dat het dus al geregistreerd is met een ander email adres.

Michel-den-Hartog schreef op 30.12.2019 om 22:28 uur

ik heb het pakket teruggestuurd in overleg met de verkoper. welk goed alternatief raden jullie mij aan om videobanden te digitaliseren ? dit was de eerste waar het beeld goed bleef met het naar de computer streamen want met de goedkopere usb sticks zeg maar trok en flikkerde het beeld heel vaak of ging op zwart wit. Ik heb meerdere videorecorders en ook getest naar mijn tv en dan is het beeld redelijk tot goede kwaliteit dus heeft het wel te maken met het converteren van het beeldmateriaal. iIk ben nog best wel een leek hierin en slok alle info op die ik hier langs zie gaan dus alle advies is welkom en neem ik ter harte net zoals alle hulp die ik al heb gekregen.