mp4 werkt niet

Meys-Andre schreef op 05.12.2021 om 11:07 uur

Ik heb de photostory deluxe 2022, en mijn mp4 werkt niet meer wel komt er een icoontje met geluid maar geen beeld.

ook de travel map werkt niet met de vorige photostory 2021 werkte deze wel, ik krijg wel een iqoontje maar geen beelden.

ik werk met Windows 10 , magix versie 21.0.1.90 udps

wie kan mij helpen.

Reacties

mi-bo schreef op 05.12.2021 om 11:30 uur

@Meys-Andre

Beste Andre

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Niet wetend of U een nieuwe P3 nummer heeft gekregen,

Ga naar hulp, grtis download i als U hier vinkjes kunt zetten het installeren, en zal het probleem zijn verholpen

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 05.12.2021 om 13:32 uur

@Meys-Andre

Beste Andre.

een aanvulling op mijn antwoord toets de Y toets in als MFS 2022 is opgestart

dan bij Weergave, video Modus

CPU of Microsoft Wharp Device activeren

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Meys-Andre schreef op 05.12.2021 om 17:51 uur

Beste Michael

ik kan geen vinkjes in al die vierkantjes zetten

en wat is een P 3 nummer ?

zoals je kan zien ben ik nieuw , en is het mijn 2 foto reportage dat ik maak met Magix

het is wel raar dat ik het met 2021 wel heb klaar gekregen !!!

en in het volgende vakje cpu / wharp device krijg ik"het bestaande bestand bestaat niet".

Bol schreef op 05.12.2021 om 18:29 uur

@Meys-Andre

Hallo André,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

.....Ik heb de photostory deluxe 2022 en mijn mp4 werkt niet meer, wel komt er een icoontje met geluid maar geen beeld....

• Wat bedoeld u met het icoontje?
  • Had u in Photostory Deluxe 2021 wel beeld en geluid?

Als u geen beeld maar wel geluid hebt in het previewscherm, zet dan de Videomodus eens op CPU en probeer het nog eens.

...ook de Travel map werkt niet, met de vorige Photostory 2021 werkte deze wel, ik krijg wel een icoontje maar geen beelden....

Dit zou waarschijnlijk ook opgelost zijn, als u de videomodus op CPU hebt gezet.

• Het klopt dat u geen vinkje kan zetten in het vierkantje, want dit kunt alleen activeren, als u Video uitvoer naar een extern apparaat gebruikt.
  • Het P3-nummer is uw P3-serienummer

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 05.12.2021, 18:54, in totaal 5 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-