mp4 files worden niet herkend op de tijdlijn van VDL2024

GJ-vanderVeen schreef op 13.11.2023 om 12:12 uur

Moderator Rob.

Ik wil je bedanken voor de snelle tip ik kan mijn video's branden.

Echter heb ik nog een ander klein probleem mijn mp4 files worden niet herkend, als ik ze omzet naar Avi gaat het wel goed.

Misschien heb je nog zo'n handige tip zodat ik ook mijn mp4 files kan invoegen en kan bekijken.

Reacties

Bol schreef op 13.11.2023 om 12:49 uur

@GJ-vanderVeen

Hallo Gerard,

Het doet mij deugd om te vernemen, nadat u via deze link: brandroutineversie uw brandprobleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling en voor het aanmaken van een eigenbijdrage.

Nu hebt het probleem dat de MP4 files van niet worden herkend op de tijdlijn van VDL2024. Waar komen deze mp4 files vandaan?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

PS. ik heb de Categorie en Thema van uw topic aangepast

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 15.11.2023 om 19:50 uur

@GJ-vanderVeen

Hallo Gerard,

Kunt u in het kort aangeven wat uw computerconfiguratie is.

  • welke type processor
  • welke type videokaart (Intel, Nvidia of AMD)

Zie ook eens deze link: Geen beeld, wel geluid in Video Deluxe 2022 en hoger / Video Pro X (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-