MP3 importeren werkt niet :-(

Niels83 schreef op 29.10.2023 om 08:01 uur

Goedemorgen,

Ik maak al een tijd gebruik van Video Deluxe Premium (versie 18.0.2.225), sinds kort heb ik het op een nieuwe Dell laptop geinstalleerd (Windows 10 Enterprise).


Alles werkt prima, behalve dat ik nu bij MP3 bestanden geen muziek te horen krijg. De files werken gewoon prima via Windows Media Player, maar als ik ze importeer blijft bij elke MP3 maar een file van 5 seconden over waar je niets hoort ook.

Heeft iemand een idee hoe dat kan?

Hoor graag! Zie bijgevoegd screenshot van een nieuw project waar alleen het muziekbestand in staat.

Vriendelijk groetend! Niels

Reacties

Bol schreef op 29.10.2023 om 11:24 uur

@Niels83

Hallo Niels,

Vreemd dat u MP3 bestanden niet kan afspelen op de tijdlijn van VDL2019 versie 18.0.2.225. Hebt u het programma al eens terug gezet op de standaardwaarden? Ga hiervoor naar: Bestand/Instellingen/Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.

Ik zie in een andere topic van u, dat u in bezit zou zijn van VDL2020 versie 19.0.2.49? ga eens naar: Hulp/online actualiseren. Want de kans is groot, dat uw VDL2019 kan upgraden naar VDL2020. Voer de actualisatie meerdere malen uit totdat u geen actualisatie meer kan uitvoeren.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 29.10.2023, 11:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-