MP3 en youtube werkt niet!

daniel-trepat schreef op 12.04.2018 om 21:30 uur

Hoi Allemaal,

Als ik Music Maker aan het gebruiken ben dan kan ik op YouTube geen filmpjes afspelen en bij windows media player geen video's en of mp3's. Als ik de software afsluit dan werkt alles weer. Is dit een glitch in de software?

Hopelijk kan iemand mij helpen met die probleem.

Met vriendelijke groet,

Daniel

Reacties

Bol schreef op 14.04.2018 om 15:38 uur

Hallo Daniel,

Ik heb uw probleem niet kunnen reproduceren in Windows 10.

Als ik Music maker opstart en daar een MP3 bestand in laat afspelen, kan ik gelijktijdig een YouTube filmpje met beeld en geluid afspelen. Ook kan ik een filmpje met geluid in Windows Media Player afspelen.

Dus: ik kan alle drie programma's gelijktijdig afspelen in hun eigen venster. U hoort nu wel alle geluiden door elkaar heen, wat logisch is.

Uw probleem is volgens mij geen glitch (bug) in de software van Magix.Music Maker versie 25.1.2.78.

Kan het zijn dat uw PC vervuilt is. Zelf schoon ik mij PC op met freeware programma CCleaner te downloaden van het internet.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.04.2018, 16:40, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

steven-eeckhout schreef op 14.04.2018 om 20:48 uur

Bovenaan de tandwieltjes selecteren dan audio/midi en dan Directsound en dan zou het terug moeten werken succes

Bol schreef op 15.04.2018 om 11:15 uur

Hallo Daniel,

Met dank aan Steven, heb ik uw probleem nu wel kunnen reproduceren. Uw Audioweergave staat waarschijnlijk als "ASIO-stuurprogramma" geactiveerd. Zet deze op WAV of DirectSound en uw probleem is opgelost.

Wanneer u op reset drukt, wordt deze standaard op "Asio-stuurprogramma" teruggezet. Dus deze moet u dan altijd weer handmatig op de juist instelling zetten.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

daniel-trepat schreef op 19.04.2018 om 10:20 uur

Beste Rob en Steven,

Bedankt voor uw hulp.

Groet

Daniel