MP3 compatibiliteit multitrack software

Scoob2000 schreef op 04.08.2010 om 09:59 uur
Ik maak al jaren dankbaar gebruik van Magix Audio Studio deLuxe voor multitrack bewerkingen van opgenomen en geïmporteerde geluidsfragmenten. Het komt steeds vaker voor dat ik MP3 bestanden krijg die qua bitrate/samplerate niet meer compatibel zijn met mijn Audiostudio 2003.
Ik ben voornemens een nieuwere versie aan te schaffen omdat Magix Audiostudio het meest ideale pakket vind voor mijn toepassingen, en het niet ziet zitten te moeten overstappen naar bijvoorbeeld Audition.
Ik heb recent een paar Trials ge-download, en ik ging er vanuit dat Musicmaker geschikt zou zijn voor mijn opdrachten, echter ben ik er na proberen en zoeken niet in geslaagd een multitrack audio editor in te vinden zoals Audio studio.
Welke software moet ik aanschaffen voor multitrack audiobwerkingen met intuïtieve node-edit voor equalizer, volume, timestretch en pitch?
Is dit nog mogelijk in Musicstudio?

Reacties

mi-bo schreef op 04.08.2010 om 14:49 uur

Beste, heeft u de versie Samplitude Music Studio 16 al gedownload, dit is het programma voor U zoals u het vraagd, de volgende versie is namelijk de pro versie,U weet dat Magix vanaf 1995 markleider is met muziek programma,s

succes.