Reacties

mi-bo schreef op 11.11.2017 om 16:53 uur

Wiely-evers,

Aannemend dat het MMM Plus Edition na te zijn geïnstalleerd, dit ook is geregistreerd en via online actualiseren de nieuwste download update is geïnstalleerd.

MMM is opgestart, dan naar project laden, klik een Mp3 bestand aan,dan wordt rechtsonder aangegeven "projecten MMM "klik hierop en dan alle bestanden.

klik de mp3 song aan, en verschijnt dit venster.

 klikken naar remix

Na toepassen staat het op de tijdlijn

Groeten

Michael

wiely-evers schreef op 11.11.2017 om 21:49 uur

Hartelijk bedankt Michael, dit heb ik gevonden, alleen krijg ik nu te horen dat ik niet bevoegd ben om het mp3 bestanden te lezen, ik heb ruimte op mijn hd ongeveer 360 gb dus dat is oke, wat kan ik hier eventueel aan doen.

groetjes

mi-bo schreef op 12.11.2017 om 09:27 uur

Wiely-evers,

klik met rechter muis op icoon MMM, en open het programma als Administrator, dan zal het probleem wel zijn opgelost,

Groeten

Michael

wiely-evers schreef op 12.11.2017 om 15:34 uur

Sorry dat ik u nogmaals lastig val,dit had ik al geprobeert, maar blijf dezelfde melding krijgen, heb MMM al overnieuw geinstalleert maar blijft allemaal hetzelfde, of het moet in windows 8.1 zitten ?

Groetjes Wiely

mi-bo schreef op 12.11.2017 om 15:41 uur

Wiely,

Na het installeren heeft U ook via hulp online activeren gedaan, want na herinstalleren worden namelijk de download updates verwijderd.nu  versie 25.1.1.67

dit zou best kunnen dat Win 8.1 de boosdoener is,zelf werk ik met Win 7 en Win 10 en heb geen enkel probleem,

Groeten

Michael

Bol schreef op 12.11.2017 om 16:09 uur

Beste,

Volgens de technische gegevens is MMM Plus Edition compatibel met Windows 8. zie: http://www.magix.com/nl/music-maker/technische-gegevens/#c634995

Een verklaring, dat u niet bevoegd bent om het mp3 bestanden te lezen. heb ik ook niet.

Leg uw probleem eens voor aan Magix Support: https://support2.magix.com/customer/index.php

Succes,

Bol

Laatst gewijzigd door Bol op 12.11.2017, 16:10, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wiely-evers schreef op 12.11.2017 om 16:17 uur

Nog even laten weten dat alles werkt, ik zag onderaan bij MMM staan te goed voor 4 functies heb even gezocht waar mp3 bijstond en geinstalleert en alles werkt.

Nog even dit, bedankt voor de snelle service van jullie top

<groetjes Wiely

mi-bo schreef op 12.11.2017 om 16:52 uur

Wiely,

fijn dat het werkt, en dat U het zelf heeft opgelost

veel succes met Uw mooie hobby.

Groeten

Michael