Reacties

Flits-zo1ker schreef op 28.08.2018 om 13:44 uur

Geweldig programma werk met veel plezier eraan. Programma is uitgebreid met meer sporen dat is heel fijn alleen.. jammer is dat als je bij een collage toevoegt aan een dia die dan 4 sporen gebruikt zijn de 5 overgebleven sporen niet meer te gebruiken is daar een oplossing voor wie weet dat

Bol schreef op 28.08.2018 om 18:15 uur

@Flits-zo1ker,

Voor zover ik het weet, heeft Photostory 2019 acht sporen, die allemaal te benutten zijn. U ziet op uw scherm maar vier sporen. Ga met de muis op de schuif rechts van de sporen staan en trek deze naar beneden. U ziet dan de andere vier sporen.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.08.2018, 23:28, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Flits-zo1ker schreef op 29.08.2018 om 17:36 uur

Hallo Bol,

Je hebt gelijk en ik weet dat je met het schuifje naar beneden kan scrollen. Maar het punt is dat als je een Collage bij b.v. 4 dia's voegt dan wordt deze op de onderste sporen gezet, je heb daarboven dan nog 3 sporen over dat is wel genoeg en wil je bij de collage nog een tekst voegen dan komt deze op spoor 2 maar deze komt niet in beeld.

Wil je de tekst in beeld moet je onder de gebruikte collage sporen komen dit kan door telkens een tekstje te maken en deze naast de collagesporen naar beneden zetten dan krijg je er sporen bij. Ik heb dat uitgeprobeerd en ben toen uitgekomen op spoor 11 daar de tekst neergezet en dan komt deze wel in beeld.

Geluid of muziek kan wel boven de collage neergezet worden dit is niet erg handig werken. Misschien moet Magix daar nog eens wat aan doen

Groetjes

Netty