Moet steeds opnieuw registreren na noodzakelijke herinstallatie ajvdsalm schreef op 26.01.2021 om 10:53 uur Ligt dat aan het wijzigen van mijn emailadres? dat is van xxxxxxx@telfort.nl gewijzigd naar xxxxxxxx@gmail.com Uw emailadressen om privacy redenen aangepast door Moderator (Bol) Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 26.01.2021 om 11:42 uur @ajvdsalm Beste A.j.v.d.Salm Ja, dit is correct. Adres wijzigingen kunt U het beste via shop@magix.net laten regelen. Als het is geregistreerd is via telfort kan alleen maar MAGIX dit voor U veranderen als het gmail.com moet worden. Sc6 Blijf gezond M.vr.gr Michael Bol schreef op 26.01.2021 om 11:46 uur @ajvdsalm Hallo A.J. v.d. Salm, Hebt u ook in Mijn Account van Magix ook uw e-mailadres gewijzigd? Zo niet, ga dan naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) klik op gebruikersgegevens klik op gegevens wijzigen Verander hier uw emailadres klik op wijzigingen opslaan. als u opnieuw inlogt, moet u het nieuwe emailadres gebruiken Probeer het nu nog eens. Succes, Rob Aanvulling: 26-01-2021 om 12:37uur Dit is het forum voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. ajvdsalm schreef op 30.01.2021 om 11:38 uur Dank voor de informatie. Adres en email gewijzigd, maar moet nog steeds bij opstarten registreren. Bol schreef op 30.01.2021 om 11:54 uur @ajvdsalm Hallo A.J. v.d. Salm, Wat u zou kunnen proberen is om VDL op te starten als Administrator. Dit dit u zo: klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling kies in het menu Als administrator uitvoeren als u dit steeds moet doen bij het opstarten, doe dan het volgende klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling kies uit het menu Eigenschappen Zet een vinkje bij Als administrator uitvoeren Succes, Rob ajvdsalm schreef op 30.01.2021 om 14:48 uur Hartelijk dank Rob het is nu gelukt ! Als ik weer een een probleempje heb mag ik dan hier vragen stellen? Bol schreef op 30.01.2021 om 14:56 uur @ajvdsalm Hallo A.J. v.d. Salm, Het doet mij deugd om te lezen, dat al uw problemen nu zijn verholpen. Natuurlijk, bent u bent altijd van harte welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Veel succes met het maken van uw filmprojecten. Groet, Rob mi-bo schreef op 30.01.2021 om 15:36 uur @ajvdsalm Beste A.J.vd. Salm. Een vraag: Als ik het goed heb gelezen, kunt U zelf zonder tussenkomst van MAGIX Support ,via gebruikers gegevens, Uw email adres wijzigen . Is dit correct. Blijf gezond. M.vr.gr Michael ajvdsalm schreef op 30.01.2021 om 16:56 uur Dat is inderdaad zo gelukt! Groet Anton mi-bo schreef op 30.01.2021 om 17:11 uur @ajvdsalm Beste Anton. Dank voor Uw feedback. Dit is geheel nieuw voor mij, maar ben blij van U te vernemen dat het mogelijk is. Nu kan ik met zekerheid als een vraag komt over email veranderen Uw verkregen antwoord op het Forum zetten. Blijf gezond M.vr.gr Michael Bol schreef op 30.01.2021 om 19:03 uur @ajvdsalm Hallo Anton, Bedankt voor uw zeer duidelijke en verhelderd antwoord. Maar dit is / was altijd al mogelijk geweest. Ik heb dit als moderator al verschillende keren op het forum gezet. zie: https://www.magix.info/nl/forum/kan-email-niet-veranderen--1254064/#ca1583510 Ik wens u een fijn en een rustig weekend. Groet, Rob 1