Mobiele website

gerardsylvia schreef op 27.07.2013 om 18:07 uur

Ik heb mijn website gemaakt in websitemaker en die is dus niet zichtbaar op mobiele apparaten nu heb ik een mobiele website gemaakt bij een ander bedrijf en die geeft aan dat ik een <HEAD>tag moet plaatsen in mijn website dit was eerst nooit mogelijk maar sinds kort is er een speciale html box als widget die je in je website kan plaatsen, maar als ik daar mijn code invoer gebeurt er niks. deze code is om door te schakelen van de flash website naar mijn andere mobiele website.

 

alvast bedankt.

 

Reacties

magixagent schreef op 28.07.2013 om 11:41 uur

Beste Baskakie heeft deze optie geschreven, misschien heeft u hier iets aan.

Een website gemaakt met MAGIX WebsiteMaker is altijd geheel opgebouwd uit Flash. De gehele WebsiteMaker technologie is gebaseerd op Flash. Het is om die reden ook niet mogelijk dit om te stellen.

Op apparaten die geen Flash ondersteunen (o.a. Apple) kan het daarom voorkomen dat de website gemaakt met WebsiteMaker niet of niet goed getoond wordt. Dit geldt dan echter voor alle Flash-inhoud die veelvuldig gebruikt wordt binnen vele websites.


P.S. Vaak zijn er wel via via mogelijkheden om toch Flash op betreffende apparaten te krijgen. Zoek hiertoe eventueel op internet naar mogelijke oplossingen.