Beste support , om een of andere reden wilt de mobiele versie geen wijzigingen meer doorvoeren als ik deze publiceer. De hoofd versie van mijn website publiceert de wijzigingen wel. Wat kan ik doen ?
XARA webdisigner+ website krijg ik niet op mijn mobiel gezet, kom er niet meer uit! orgelklanken.com. Ik kan deze wel bekijken op de computer, maar op de iPhone 14 blijft het scherm gewoon wit.
...Ik kan deze wel bekijken op de computer, maar op de iPhone 14 blijft het scherm gewoon wit....
Zelf doe ik niets met XARA webdisigner+ maar het ligt zeker niet aan uw iPhone 14, want ik op mijn Samsung A50 uw probleem ook reproduceren. Maar als ik klik op het hamburgertje (de drie streepjes) en ik overschakel van Mobiele site naar Desktopsite, dan is uw website orgelklanken.com weer te zien.
Ik heb een iPhone gebruiker benaderd. Hij had net als u ook geen beeld in de desktopsite. Helaas moet ik u het antwoord schuldig blijven waarom iOS X deze fout geeft. Mijn Samsung A50 telefoon draait op Android 11. Als ik overschakelt van Mobiele site naar de Desktopsite, dan heb ik wel beeld. Mijn kennis ten aanzien van websitebouwen in Nihil. Hebt u al contact opgenomen met Magix- of XARA Support?