MMM2023 Premium - product registreren lukt niet

Herman-Broskij schreef op 30.01.2023 om 07:09 uur

ik heb MMM2023 Premium gekocht en het programma gedownload voor Windows 64.

Tot zover ging alles goed. Toen heb ik een collectie + 3 gratis soundpools uitgekozen - dat lukte ook nog.

Maar toen ging het mis... ik probeer de upgrade naar van MMM free naar Premium te doen. Iedere keer als ik klik op serienummer invoeren; gebeurt er niets. Ik kan het nummer ook niet invoeren (wat wel gelukt was toen ik de soundpools kon uitkiezen).

de store geeft ook continu aan " MM Store wordt gesynchroniseerd". Ik heb het programma de hele nacht laten draaien maar nu nog is er niks gebeurd. inmiddels al twee keer gede-installeerd en wederom geïnstalleerd. Maar ook dat helpt niet.

In mijn producten op de online omgeving is ook te zien dat er nog geen activeringen actief zijn.

What to do?

dank,

Herman

Reacties

Bol schreef op 30.01.2023 om 11:40 uur

@Herman-Broskij

Hallo Herman

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....Maar toen ging het mis... ik probeer de upgrade naar van MMM free naar Premium te doen.....

U hebt MMM2023 Premium aangeschaft en het programma gedownload en geïnstalleerd met de downloadlink die in uw opdrachtbevestigingsmail staat? Is dit correct? Als dat zo is, waarom probeerde u MMM2023premium te upgrade met MMM free, dit is / was overbodig.

Het enige wat u had moeten doet is / was Music Maker op te starten en in te loggen met met uw Magix Account.

Mijn advies deinstalleer en installeer MMM64 geheel opnieuw.

Zie: Installatie/De-installatie (magix.info)

.....In mijn producten op de online omgeving is ook te zien dat er nog geen activeringen actief zijn......

Dit is correct.

U ziet dit nu in het opstartscherm staan. Zie bovenstaande afbeelding nog eens.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.01.2023, 11:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Herman-Broskij schreef op 30.01.2023 om 12:16 uur

Dank je Rob. Ik heb het nog een gedeinstalleerd en weer geïnstalleerd. Toen werkte het nog niet. Maar… toen heb ik een keer uitgelogd en weer ingelogd en ineens werkte het! Dus helemaal blij. Fijne dag!

Herman

Bol schreef op 30.01.2023 om 12:34 uur

@Herman-Broskij

Hallo Herman,

Het doet mij deugd om te vernemen, nadat u MMM64 gede-installeerd en weer opnieuw geïnstalleerd hebt en door uit- en weer in te loggen uw probleem is hiermee is verholpen. Succes met het samenstellen van uw muziekarrangementen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-