Reacties

mi-bo schreef op 05.01.2023 om 13:04 uur

@John-Vogels

Dit is correct, dat het Music Maker 64 is

Misschien eerder een account gehad bij MAGIX daar staat oa MMM2016 in, daar U vandaag een nieuwe heeft aangemaakt.

Registeer met oude account, dan zal het zeker goed gaan

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

 

Bol schreef op 05.01.2023 om 13:19 uur

@John-Vogels

Hallo John,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....Ik mis enkele functies die niet meer aanwezig zijn tov mijn MMM2016. Hoe kan dit?....

Kunt u aangeven welke functies er niet meer aanwezig zouden zijn in MMM64 versie 31.0.3.26 t.o.v. van uw MMM2016 versie?

Als u MMM versie 31.0.3.26 goed hebt geïnstalleerd en u hebt zich aangemeld met uw emailadres en wachtwoord, dan ziet u links al uw geactiveerde Muziek Maker Edities staan.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 05.01.2023, 13:26, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 05.01.2023 om 13:49 uur

@John-Vogels

Hallo John,

Nog een aanvulling op mijn bovenstaand gegeven antwoord.

Bij aankoop van MMM2023 premium, hebt u de MMM64 (freeware) geinstalleerd. De MMM freeware versie vormt de basis voor al de andere Magix Muziek Maker versie.

Zie afbeelding

Als u inlogt met uw emailadres en wachtwoord waarmee u MMM2016 hebt geregistreerd en geactiveerd dan worden volgens mij ook al uw eerdere MMM versies geactiveerd.

Om MMM 2023 te registreren en te activeren, klik op Serienummer invoeren en uw MMM64 free wordt geactiveerd als MMM2023 premium

Mocht u er dan nog niet uitkomen, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Vermeld hierin uw beide P3-serienummers (MMM2023 en MMM2016)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. gecorrigeerd antwoord en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 05.01.2023, 14:34, in totaal 6 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

John-Vogels schreef op 06.01.2023 om 14:51 uur

Hallo Bol,

Ik heb nog steeds de trail versie volgens mij want bij de 2016 versie staat linksboven in de hoek "Music Maker 2016" en bij de 2023 staat "Music Maker (64bit)".

Let wel, ik ben geen ICT'er wat je tegenwoordig bijna moet zijn als er iets op de PC niet goed werkt.

De 2016 versie: P3-74802-68886-00943-xxxxx-xxxxx
De 2023 versie: P3-60773-38102-31385-xxxxx-xxxxx

Enkel functies die ik op de 2023 versie niet zie tot dusver:

Ik zie op de pagina waar de sporen staan in de rechter beneden hoek naast de schuifbalk alleen maar het + en - teken. Bij de 2016 versie stonden hier ook een "zoom", "object vergroten" en "weergave optimaliseren (F12)" functie.

Ik mis ook de functie "verplaatsen op spoor Ctrl 2" en "alles verplaatsen Ctrl 3" in het rijtje boven in waar je kiest wat de muis moet doen.

Met vriendelijke groet,

John Vogels

Bol schreef op 06.01.2023 om 18:30 uur

@John-Vogels

Hallo John.

Allereerst dit. Zet nooit privégegevens, zoals P3-serienummers, emailadressen e.d. op een openbaar forum. Hier kunnen kwaadwillige misbruik van maken.

....Ik heb nog steeds de trailversie volgens mij want bij de 2016 versie staat linksboven in de hoek "Music Maker 2016" en bij de 2023 staat "Music Maker (64bit)"....

MMM 2016 en MMM2023 versie 31.0.3.26 zijn twee geheel verschillende programma's. U kunt in beide programma's muziekstukjes samenstellen maar niet te gelijk opstarten. Vergeet voorlopig even MMM2016. We proberen eerst MMM2023 te installeren.

Bij aankoop hebt u een opdrachtbevestigingsmail terug ontvangen met daar in het P3-serienummer en downloadlink.

  • installeer MMM2023 met de downloadlink
  • klik op Nu aanmelden
  • log in met uw emailadres en wachtwoord

Kijk eerst even bij Mijn account / Mijn producten of hier Music maker 2023 premium ziet staan. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 06.01.2023, 18:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

John-Vogels schreef op 07.01.2023 om 13:26 uur

Hallo Rob,

Ik heb MMM 2023 nogmaals (had ik al enkele keren gedaan) geïnstalleerd maar die functies die ik eerder vernoemde zijn er nog steeds niet.

Ik zie idd in de rechter kolom (en niet links zoals je eerder vernoemde) staan dat ik MMM2023 en 2016 geregistreerd heb.

Groet, John

Bol schreef op 07.01.2023 om 13:47 uur

@John-Vogels

Hallo John,

Het klopt, dan ik "links" schreef (vergissing is menselijk), dit had natuurlijk "rechts" moeten zijn, zoals u in de afbeelding ziet staan.

Maar goed, u heb nu MMM 2023 versie 31.0.3.26 goed op uw computer staan. Het zal wel even wennen zijn, want de lay-out van MMM2023 is ten opzichten van MM2016 nogal gewijzigd. Het zou best kunnen zijn dat de functies die u eerder vernoemde er nog wel in zitten maar nu op een andere plaats. U zou de handleiding kunnen downloaden of de F1 toets te gebruiken

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-