MMM 27 ziet geen MP3 bestanden

Victor-Lixo schreef op 18.10.2018 om 15:49 uur

Via de Media Pool van MMM (V27) probeer ik gedownloade MP3 muziekbestanden te importeren in de tracks van mijn project (Via Filemanager/My Music) maar MMM ziet geen MP3 bestanden. Hoe kan ik alsnog MP3's importeren?
Ter info: ik gebruik W10 en (nog) de gratis versie van MMM, maakt dat uit?

Victor

Reacties

Bol schreef op 18.10.2018 om 22:57 uur

Hallo Victor,

De lay-out is voor alle MMM versies gelijk.

Ik vind het des temeer zeer vreemd, dat jij rechts geen mediapool ziet. Als deze bij jou niet zichtbaar is, druk dan op de functietoets F2.

Heb jij je wel aangemeld bij Magix?

Staat rechtsboven naast het poppetje jouw e-mailadres?

Als dat niet het geval is, klik dan op het poppetje en meld je alsnog aan.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 03.11.2018 om 11:54 uur

Hallo Victor,

Na ons telefonisch gesprek zijn wij er achter gekomen, dat wanneer je de extensies van de MP3 bestanden veranderde in een WAV formaat, deze (MP3) bestanden nu wel in de mediapool van de free MMM27 versie 27.0.2.26 zichtbaar en afspeelbaar zijn op een track van de arranger.

Het probleem, waarom de MP3 bestanden onzichtbaar zijn in de Mediapool, heb ik voorgelegd aan Magix Duitsland en die deelde mij het volgende mee:

Hallo Rob,

Neen, dat klopt; mp3 gaat inderdaad niet in de Free versie van Music Maker. 
Wel in een gekochte versie; daarvoor moet je dan in die versie in de Store wel onder
Functies de functie More Tracks and Formats "kopen" (activeren).

Groet,

MAGIX Software GmbH 
Erik - Technischer Support NL/BE / Supportmanager    

Volgens mij is hiermee jouw probleem verklaard, waarom MP3 bestanden onzichtbaar zijn in de mediapool van MMM27

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.11.2018, 09:14, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-