MMM 2024. aanmelden niet mogelijk, geen internet verbinding error

marmo schreef op 27.04.2024 om 17:26 uur

MMM2024, laatste update, ik heb Store opruimen gebruikt. Daarna start MMM op met window om aan te melden, echter dat verdwijnt na 3 seconden, waar na een window verschijnt "verbinding niet mogelijk" , maar die is er wel.

Groet Martin.

 

Reacties

benaadreg schreef op 27.04.2024 om 18:11 uur

Inderdaad bij mij het zelfde kan niet aanmelden na 3 seconden weg, kan ook niet registreren

internet staat gewoon aan , maar blijft zeggen geen internet

Bol schreef op 27.04.2024 om 18:36 uur

@marmo, @benaadreg

Hallo Martin en Aad,

Welke virusscannerprogramma gebruiken jullie?

Het kan zijn dat jullie virusscanner de boosdoener is. Zet deze eens tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Vergeet het niet weer aan te zetten.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 27.04.2024, 22:31, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.04.2024 om 21:16 uur

@marmo, @benaadreg,

Hallo Martin en Aad,

Ik heb even op de Duits en Engels forum gekeken en daar lees ik, dat er serverproblemen zijn bij Magix Duitsland. Maar zij kunnen ook niet zeggen wanneer de serverproblemen zijn opgelost. Probeer het op een later tijdstip nog eens.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 27.04.2024, 22:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dimitri-ceunen schreef op 27.04.2024 om 21:46 uur

ja bij mij hetzelfde heb alles gewist en terug gedownload en nog niks

marmo schreef op 28.04.2024 om 09:50 uur

Voor wat het waard is, het werkt vanochtend weer, dank voor het meedenken, Groet, Martin

marmo schreef op 28.04.2024 om 10:15 uur

Wat mij weer naar een volgend probleem leid; In mijn zelfwerkzaamheid dacht ik mijn oude versie op mijn PC van MMM 28.0.3.53 maar eens te moeten updaten. Als ik MMM 2024 versie opstartte, kreeg ik altijd de melding dat ik bepaalde soundpools updates heb. Aldus MM 28.0.3.53 geupdate met patch 31.0.1.13, echter deze geeft aan dat het account al bestaat en de update stopt.

Echter na deze update poging werkt MMM2024 niet meer.

De soundpool updates in MMM 2024 zij dezelfde als van MMM 28.0.3.53.

Uithuilen en opnieuw beginnen?

Bol schreef op 29.04.2024 om 13:39 uur

@marmo

Hallo Martin,

Om te beginnen kunt het beste alle MMM versies verwijderen. Want MMM 2019 versie 28.0.3.53 is een 32bits versie en MMM 2023 versie 31.0.1.13 is reeds een 64 bits versie.

Dat MMM 2024 versie 32.x.x.xx niet meer werkt kan wel kloppen. U moet deze opnieuw installeren. Download en installeer hiervandaan eerst de gratis MMM 2024 versies: MUSIC MAKER: Gratis Software voor Het Maken van Liedjes en Beats voor Iedereen (magix.com). Meldt u daarna aan met uw Magix Account.

Het is inderdaad uithuilen en helemaal opnieuw beginnen

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 29.04.2024, 13:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marmo schreef op 07.05.2024 om 19:27 uur

Ik heb de deinstallatie en installatie nog steeds niet voor elkaar. Het onderstaande komt van Magix support.

Echter ook bij het verwijderen via het configuratie scherm, krijg ik de melding "de opgegeven account bestaat al".

Dat komt enigzins vreemd over.

Ik heb nog diverse andere versies van MMM op de PC staan.

In dit geval probeer ik alleen MMM 32 te verwijderen.

 

Verwijder eerst de software via het Configuratiescherm:

    Zoek naar je programma en start het verwijderingsproces.

    Verwijder de resterende programmamappen onder de volgende paden

C:\Programmagegevens_MAGIX_[Software_Naam]].
C:\Users*Usernaam*AppData\Roaming\MAGIX\[Software_Naam].

Als je de map "AppData" niet ziet, moet je eerst de automatisch verborgen mappen weergeven.
Ga hiervoor naar "Mapopties" in het Configuratiescherm en activeer de optie "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" onder "Beeld"/"Verborgen bestanden en mappen".

Bol schreef op 07.05.2024 om 19:35 uur

@marmo,

Hallo Martin,

U doet er goed aan om alle MMM versies te verwijderen, zoals ik u reeds hebt aanbevolen. Want de ander geïnstalleerde MMMversies kunnen bij u deze foutmelding geven.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marmo schreef op 08.05.2024 om 14:33 uur

Rob, Als ik de oude MMM versies verwijder volgens instructie, ben ik dan al mijn bloed zweet en tranen projecten kwijt of blijven deze beschikbaar na herinstallatie? Er staan MMM projecten vanaf 2014 op de PC.

MVrGr. Martin.

Bol schreef op 08.05.2024 om 15:54 uur

@marmo

Hallo Martin,

U hoeft MMM 2014 | 2015 | 2016 niet te deinstalleren. Deze kunt u altijd zelfstandig opstarten maar niet tegelijk!! Ik dacht dat vanaf 2017 Magix de gratis versie heeft geïntroduceerd en vanaf dat moment moest u nog inloggen met u Magix Account en daar zit waarschijnlijk nu uw probleem. U bent waarschijnlijk nog steeds aangemeld met een eerdere MMM versie.

Als u uw projecten hebt opgeslagen in een eigen map, dan raak u geen projecten kwijt. Maar of uw eerdere gemaakt projecten ook compatibel zijn met de laatste versie, dat kan ik u niet garanderen.

Mijn advies:

  • maak van al uw gemaakt projecten een kopie en zet deze in een eigen map weg.
  • Laat de programma's MMM 2014 | 2015 | 2016 op uw PC staan.
  • Deinstalleer alle andere MMM versies en installeer de laatste MMM 2024

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marmo schreef op 27.05.2024 om 20:29 uur

Opgelost. Nadat ik op aanraden van Magix support de Microsoft probleemoplosser had gedownload en het programma MAGIX MUSIC MAKER hiermee had verwijderd, kon ik MMM 2024 weer installeren.

Vlakuilen, Microsoft Probleem Oplosser kon niet worden gedownload van de Microsoft website met Microsoft Edge maar wel met Google Chrome.

In de probleem oplosser staan dan in mijn geval verschillende versies van magix music maker, echter er stond er één geschreven als MAGIX MUSIC MAKER, aldus die verwijderd, en daarna de installatie van MMM 2024 gedaan. Dank voor de assistentie. Groet, Martin.

Bol schreef op 28.05.2024 om 13:35 uur

@marmo

Hallo Martin,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Nog even dit.....

Microsoft Probleem Oplosser kunt u nog steeds via Microsoft Edge downloaden. Alleen u moet wel even aangeven dat u deze wilt behouden.

Voor zover ik mij kan herinneren, is deze ooit in het verleden door iemand als onveilig gerapporteerd, wat ten onrechte blijkt te zijn, vandaar dat u deze wel zonder problemen via Google Chrome kon downloaden.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-