MMM2024, laatste update, ik heb Store opruimen gebruikt. Daarna start MMM op met window om aan te melden, echter dat verdwijnt na 3 seconden, waar na een window verschijnt "verbinding niet mogelijk" , maar die is er wel.
Ik heb even op de Duits en Engels forum gekeken en daar lees ik, dat er serverproblemen zijn bij Magix Duitsland. Maar zij kunnen ook niet zeggen wanneer de serverproblemen zijn opgelost. Probeer het op een later tijdstip nog eens.
Wat mij weer naar een volgend probleem leid; In mijn zelfwerkzaamheid dacht ik mijn oude versie op mijn PC van MMM 28.0.3.53 maar eens te moeten updaten. Als ik MMM 2024 versie opstartte, kreeg ik altijd de melding dat ik bepaalde soundpools updates heb. Aldus MM 28.0.3.53 geupdate met patch 31.0.1.13, echter deze geeft aan dat het account al bestaat en de update stopt.
Echter na deze update poging werkt MMM2024 niet meer.
De soundpool updates in MMM 2024 zij dezelfde als van MMM 28.0.3.53.
Om te beginnen kunt het beste alle MMM versies verwijderen. Want MMM 2019 versie 28.0.3.53 is een 32bits versie en MMM 2023 versie 31.0.1.13 is reeds een 64 bits versie.
Als je de map "AppData" niet ziet, moet je eerst de automatisch verborgen mappen weergeven. Ga hiervoor naar "Mapopties" in het Configuratiescherm en activeer de optie "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" onder "Beeld"/"Verborgen bestanden en mappen".
U doet er goed aan om alle MMM versies te verwijderen, zoals ik u reeds hebt aanbevolen. Want de ander geïnstalleerde MMMversies kunnen bij u deze foutmelding geven.
Rob, Als ik de oude MMM versies verwijder volgens instructie, ben ik dan al mijn bloed zweet en tranen projecten kwijt of blijven deze beschikbaar na herinstallatie? Er staan MMM projecten vanaf 2014 op de PC.
U hoeft MMM 2014 | 2015 | 2016 niet te deinstalleren. Deze kunt u altijd zelfstandig opstarten maar niet tegelijk!! Ik dacht dat vanaf 2017 Magix de gratis versie heeft geïntroduceerd en vanaf dat moment moest u nog inloggen met u Magix Account en daar zit waarschijnlijk nu uw probleem. U bent waarschijnlijk nog steeds aangemeld met een eerdere MMM versie.
Als u uw projecten hebt opgeslagen in een eigen map, dan raak u geen projecten kwijt. Maar of uw eerdere gemaakt projecten ook compatibel zijn met de laatste versie, dat kan ik u niet garanderen.
Mijn advies:
maak van al uw gemaakt projecten een kopie en zet deze in een eigen map weg.
Laat de programma's MMM 2014 | 2015 | 2016 op uw PC staan.
Deinstalleer alle andere MMM versies en installeer de laatste MMM 2024
Opgelost. Nadat ik op aanraden van Magix support de Microsoft probleemoplosser had gedownload en het programma MAGIX MUSIC MAKER hiermee had verwijderd, kon ik MMM 2024 weer installeren.
Vlakuilen, Microsoft Probleem Oplosser kon niet worden gedownload van de Microsoft website met Microsoft Edge maar wel met Google Chrome.
In de probleem oplosser staan dan in mijn geval verschillende versies van magix music maker, echter er stond er één geschreven als MAGIX MUSIC MAKER, aldus die verwijderd, en daarna de installatie van MMM 2024 gedaan. Dank voor de assistentie. Groet, Martin.
Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.
Nog even dit.....
Microsoft Probleem Oplosser kunt u nog steeds via Microsoft Edge downloaden. Alleen u moet wel even aangeven dat u deze wilt behouden.
Voor zover ik mij kan herinneren, is deze ooit in het verleden door iemand als onveilig gerapporteerd, wat ten onrechte blijkt te zijn, vandaar dat u deze wel zonder problemen via Google Chrome kon downloaden.