MKV

Nyciie schreef op 21.04.2022 om 14:20 uur

Hoi hoi,

Ik heb even een vraagje, aangezien ik niet zo'n grote computer programma kenner ben.
Ik weet dat je bij Vegas Pro iets aan kan zetten waardoor je MKV bestanden kan toevoegen.
Is er ook zoiets voor Movie Studio 14.0 Platinum???
Bijna al mijn bestanden die op mijn PC staan is MKV, nu weet ik dat je het kan converteren, wat ik ook elke keer doe. [Wondershare's Ultieme Video Converter]
Maar het kost mij altijd zo veel meer extra tijd omdat ik dit moet doen.
Ik hoop echt dat er een oplossing voor is. (ik hoor het graag)

(en uhhh, Niet te moeilijke termen XD zoals ik al zei ik ben echt een NOOB in al die dingen :P )

Dankjewel

Denise

Reacties

mi-bo schreef op 21.04.2022 om 14:39 uur

@Nyciie

Welkom Denise als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Hieronder een omschrijving welke versie van VEGAS PRO wel met MKV zonder problemen kan worden gewerkt

https://www.google.com/search?q=werkt+mkv+met+vegas&oq=werkt+mkv+met+vegas&aqs=chrome..69i57.26230j0j9&client=ms-android-samsung-gn-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Met Uw versie Movie Studio 14.0 Platinum is/was dit niet mogelijk.

Het beste in Uw geval gewoon converteren met

"Wondershare's Ultieme Video Converter."

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Wijziging aangebracht i.v.m met woord verbetering

 

Nyciie schreef op 21.04.2022 om 14:57 uur

Oke, toch bedankt. :) Ik dacht vragen kan nooit kwaad! Bedankt voor de hulp!

mi-bo schreef op 21.04.2022 om 15:17 uur

@Nyciie

Beste Denise.

Dank voor Uw Feedback.

Veel succes met het monteren van Uw projecten

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 21.04.2022 om 15:47 uur

@Nyciie

Hallo Denise,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Als u nog meer vragen hebt over Vegas Pro, verwijs ik u als moderator door naar het Vegas Forum. [Klik hier]. Dit is het speciale forum voor Vega Producten.

Met vriendelijke groet,
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

 

Laatst gewijzigd door Bol op 21.04.2022, 17:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 21.04.2022 om 16:02 uur

@Nyciie

Hall Denise,

Als converteerprogramma gebruik ik regelmatig "Shutter Encoder". Dit converteerprogramma is te downloaden vanaf: https://www.shutterencoder.com/en/

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.04.2022 om 16:36 uur

@Nyciie

Beste Denise.

Daar Movie Studio(Uw programma) niet meer door VEGAS wordt ondersteund (alleen de Pro versie)heb ik gereageerd op Uw oproep.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 21.04.2022 om 17:20 uur

@Nyciie

Hallo Denise,

Voor vragen c.q antwoorden ten aanzien van Vegas Movie Studio 14 Platinum en Vegas Pro kunt u het beste het Vegas Forum raadplegen, want daar zitten moderatoren en forumleden, die u van gepaste antwoorden kunnen voorzien, ook al wordt Movie Studio 14 niet meer ondersteund. Maar goed, ik wens u succes met het oplossen van uw probleem.

Met vriendelijke groet,
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 21.04.2022, 17:26, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-