Miskoop?

thei.jaegers schreef op 08.02.2015 om 09:39 uur

Het valt me op dat het Nederlandstalig gedeelte van dit forum niet of nauwelijks bestaat, vragen schijnen niet of nauwelijks behandeld of beantwoord te worden.

Nu moet ik zeggen dat magix leuk id voor de leek een website grafisch vorm te geven, en eerlijk is eerlijk dit is heel mooi en makkelijk gedaan. Maar je website vervolgens google Friendly te maken schijnt vergeten te zijn.

Er is geen mogenlijkheid een sitemaps voor je mooie pagina's te maken, en geen mogenlijkheid om robots op een pagina in of uit te schakelen. Dit terwijl seo tegenwoordig toch het belangrijkste is van een website.

Jammer

Reacties

mi-bo schreef op 09.02.2015 om 13:48 uur

beste,

 als er geen vragen zijn over dit product, 

waarom dan een antwoord,

 veel gebruikers hebben dit pakket gekocht in samenwerking met Webdesigner foto's bewerken en dat in Webdesigner op de site zetten, waarom miskoop juist een goed product.

succes

Michael

thei.jaegers schreef op 14.02.2015 om 20:08 uur

Leuk antwoord, jou verklaring dat webdesigner 10 alleen een aanvulling is op een ander magix product staat in geen verhouding tot wat magix over dit product zegt in promotie materiaal.

Ik zei trouwens ook niet niet dat t geen goed product was, maar niet t product wat ik dacht dat t zou zijn. Het mist een hoop seo toepassingen voor een moderne website.

Oke het mischien geen vraag in de zin van, maar wie weet doet iemand er zijn voordeel mee.

evertgoldstrike schreef op 10.03.2015 om 11:48 uur

Ik snap jou heel goed, ik merk ook wel dat er verschillende vragen gewoon ook niet worden beantwoord.
Magix zelf kijkt ook wel mee op dit forum mag ik aannemen.

Als jij al een antwoord weet op jou vraag deel je hem dan effe?

gr evert (zeeland)