Reacties

mi-bo schreef op 14.11.2021 om 22:27 uur

@KlikenKijk

Beste Klikenkijk.

Dat is helaas niet mogelijk in het Nederlands.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 15.11.2021 om 09:46 uur

@KlikenKijk

Beste KlikenKijk.

Een aanvulling op mijn eerder gegeven antwoord.

Vanuit mijn internet cafe,

Misschien heeft U hieriets aan

Na dat XARA Designer Pro 18 is geinstalleerd ( Engels)ook via help

"Download content insteller en Pan Studio" installeren

zie zie

is er via klik hierop vul Dutch in , en in uitvouw blad (document langguage) ( ook vinkje zetten bij Dutch)

Dan zal alles wat verkeerd is getypt met een rode stippel worden geactiveerd

Dit is wel mogelijk in het mooie programma

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

KlikenKijk schreef op 15.11.2021 om 11:25 uur

Hallo, bedankt voor de super snelle reactie. Ik heb uw aanbeveling gevolgd. Bij de keuze van het installeren van het contentpack (waarvan ik dacht dat ik dat geïnstalleerd had) Geen de software eerst mijn vorige installatie verwijderen. Toen ik het opnieuw activeerde verliep de installatie zoals uw scenario echter met 1 uitzondering. Het venstertje "Do you want to mark all ..." verscheen niet. Maar met het "ABC" venstertje stond wel "Dutch" geselecteerd. Ik vermoed dat ik het bij de eerste installatie ook al zo gedaan heb. Ook Magix Panorama was toen erbij gekomen.

De bediening taal is wel Engels gebleven. Dat is voor mij geen probleem, maar ik meen dat het bij de kleinere broer (Magix Designer ...) wel in het Nederlands was. Ik kan het niet meer bekijken want die stond op mijn oude computer die onlangs gecrashed is. Ik heb alleen Xara opnieuw geïnstalleerd op mijn nieuwe computer.

Toch bedankt voor uw reactie. Ik vind dit ook een zeer mooi programma. De mogelijkheden zijn enorm ik opntdek nog steeds nieuwe mogelijkheden. Gisteren nog heb ik de scherpte van foto's gecorrigeerd. Levert zeer mooie resultaten op in vergelijking met andere software.

mi-bo schreef op 15.11.2021 om 11:50 uur

@KlikenKijk

Beste Klikenkijk.

Dank voor Uw Feedback.

Fijn te lezen dat na opnieuw content pakket te installeren, Uw vraag is beantwoord.

Ja, MWD(Standaard &Prem) is ook in het het Nederlands.

Er is ook nog een uitgebreidere versie van XARA Designer Pro namelijk XARA Designer Pro+ versie.(met nog meer mogelijkheden)

Succes met het verder ontwikkelen van Uw website.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael