mijn Projecten

Willytje65 schreef op 19.12.2016 om 17:02 uur

Sedert mijn pc is binnen geweest in de pc winkel, vindt ik mijn projecten moeilijk  terug. Vroeger stonden ze onder mijn projecten allemaal onder elkaar, nu moet ik ze gaan zoeken onder project laden, ergens op mijn pc. Als ik dus in  Magix foto's op dvd open, bestaande  project openen klik, zie ik enkel eentje waar ik aan vorige keer aan bezig was, wil ik een ander ,moet ik terug naar deze pc.

 Weet iemand hoe ik dat kan veranderen, zodat ik weer alle project zie onder "Mijn projecten"

 Ik werk met Foto's op DVD 2013

Reacties

mi-bo schreef op 19.12.2016 om 22:52 uur

Willytje 65,

het is jammer dat er geen back-up van de bestanden zijn gemaakt op een externe schijf,( dan was het direct terug te zetten, en van hieruit is niet te zien wat de Pc winkel heeft gedaan, met wat geduld en tijd zit er niets anders op om het opnieuw te gaan rangschikken,

gr

Michael

Willytje65 schreef op 20.12.2016 om 09:02 uur

ze hebben wel een back up gemaakt om alles terug te zetten, want alles moest er af,  vanwege een fout in Outlook 10, ook  Magix foto's op dvd 13 moest er ook af en met mijn cd er opnieuw opgezet, maar nu merk ik dat mijn 3 projecten niet onder projecten staan, een staat al op dvd, een moest op stick, en dan pas heb ik het ontdekt dat deze fotoshow niet meer onder projecten stonden, ik kreeg ook een ander venster bij het exporteren, waar ik niet kon kiezen waar het moest worden opgeslagen, Zit echt in de knoei, moet tegen 10 jan. die fotoshow op stick hebben en het lukt niet, zou er iets mis zijn met mijn Magix programma?

mi-bo schreef op 20.12.2016 om 10:06 uur

De Computer is een product waar zelf aan moeten worden gewerkt, toen de projecten voor het eerst werden ingeladen, was de vraag wat wilt u er mee doen, toen is er een map aangemaakt, omdat alles op de Pc helemaal opnieuw is geïnstalleerd zullen ook de bestanden die op Dvd en Usbstick staan weer in een map moeten worden gezet, als dit gedaan is staat alles weer zoals het eerst was. exporteren naar externe harde schijf, heeft in de verkenner op de Pc een naam met letter heeft ( bij plaatje 2 klik op verder en dan is aan te geven waar het naar toe moet worden geëxporteerd )en de Pc doet de rest

gr

Michael

Willytje65 schreef op 20.12.2016 om 11:38 uur

Op het schermpje exporteren staat geen verder , alleen opslaan of terug, je kan nergens aangeven waar;

En trouwens kan je mij een paar tips geven voor het exporteren in goeie kwaliteit, het is best in HD2 en in Mpeg 4, maar wel heel grote bestanden , misschien omdat ik nu een fototoestel heb met 24mp, in HD1 is het minder groot, maar de kwaliteit is al minder dan in de fotoshow.

Ook voor het branden op DVD; Ik heb een HDtv, maar geen blue rayspeler, moet ik dan kiezen voor beeldbuisTv

RiViS schreef op 20.12.2016 om 12:25 uur

 

Ook voor het branden op DVD; Ik heb een HDtv, maar geen blue rayspeler, moet ik dan kiezen voor beeldbuisTv

Kan je HD TV ook vanaf een usb stick afspelen?

groet,

Rijk

Willytje65 schreef op 20.12.2016 om 14:10 uur

ja, maar ik heb nog geen enkele extensie gevonden die scherp of zonder schokken afspeelt, en ik moet zeggen ik hou ook wel ook wel van Dvd, zeker voor grote vakantie fotoshows, maak er een leuk doosje van, met foto en wat bijzonderheden zoals plaats datum enz., enkel voor de fotoclub gebruik ik stick voor pc /tv dan