Reacties

mi-bo schreef op 20.09.2022 om 15:37 uur

@c.christiaan

Onder welke Windows versie heeft U het opnieuw geïnstalleerd, en ook misschien op een nieuwe Pc.

Gr

Michael

c.christiaan schreef op 20.09.2022 om 16:15 uur

window 10 op een bestaande pc. Tot voor kort heeft dit het altijd goed gedaan en met het bezig zijn van een filmpje maken op de helft niet meer

c.christiaan schreef op 20.09.2022 om 16:20 uur

als ik mijn media aan klik verdwijn alles en moet ik hem weer overnieuw opstarten

Bol schreef op 20.09.2022 om 17:56 uur

@c.christiaan

.....Als ik mijn media aan klik verdwijn alles en moet ik hem weer overnieuw opstarten....

Bedoeld u dit?

Als dat zo is, zet dan eens de programma-instellingen op de standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

c.christiaan schreef op 21.09.2022 om 07:04 uur

instellingen gecontroleerd, staan op standaardwaarden

mi-bo schreef op 21.09.2022 om 08:51 uur

@c.christiaan

U zal een dvd hebben vannacht MVDL 2016, deze in de dvd driver doen, opstarten, optie herstellen, misschien gaat het daarna weer goed.

Gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 21.09.2022 om 10:57 uur

@c.christiaan

Voor zover ik het kan beoordelen, hebt het terugzetten op de standaardwaarden uw probleem niet verholpen.

Volg eens de onderstaande stappen om uw software op een gemakkelijke en veilige manier opnieuw te installeren. 

  • Selecteer "Start > Apps en Functies"
  • Selecteer "Video deluxe 2016 Plus" en klik op "Uninstall".
  • verwijder alles van VDL 2016 plus

Verwijder de programmamappen onder de volgende paden:

Video Deluxe 2016 plus

  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe22_plus\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe22_plus\

Als u de mappen niet ziet, moet u eerst verborgen mappen weergeven. Ga hiervoor naar "Beeld" in het Configuratiescherm en activeer de optie "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" onder "Weergave" onder "Verborgen items en mappen".

Installeer VDL 2016 opnieuw.

Let op!! Of u installeer VDL 2016 plus vanaf het internet of vanaf de DVD.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 21.09.2022, 10:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-