Voormalige gebruiker
schreef op 01.10.2012 om 12:48 uur
Beste,
Selecteer op de onderste gereedschapsbalk de muismodi. In ons geval muismodus voor alle sporen of drruk op de sneltoets: 7. Klik met de linkermuisknop op een van de sporen, deze worden dan geel. Alleen scenes die tegen elkaar liggen worden geselecteerd. Houd de muisknop ingedrukt. sleep de gehele film naar het begin van de tijdbalk. Dus van 2 min naar 0 min. Laat de muisknop ls. Wanneer u nu afspeelt, dan zal de film vanaf het begin starten.
Misschien moet je toch eens overwegen om een cursus voor beginners te volgen. Het is niet zo moeilijk en je gaat veel meer plezier van je programma halen.
mvg
Luc
Voormalige gebruiker
schreef op 01.10.2012 om 21:27 uur
Misschien moet je toch eens overwegen om een cursus voor beginners te volgen. Het is niet zo moeilijk en je gaat veel meer plezier van je programma halen.
mvg
Luc
Ik ben het met je eens. Ik had dit ook kunnen vermelden. Ik vind wel dat je iemand wel moet antwoorden op zijn vraag, wat die ook mogen zijn.
mvg
Luc
Ik ben het met je eens. Ik had dit ook kunnen vermelden. Ik vind wel dat je iemand wel moet antwoorden op zijn vraag, wat die ook mogen zijn.
Groet,
Robvroe1
Behalve dan als uit de vraag duidelijk blijkt dat iemand ergens aan begint is zonder eerst zich een beetje zèlf te oriënteren in de materie en basiskennis op te doen. Software als Magix VdL is gereedschap om een film samen te stellen en gereedschap moet je leren gebruiken. Dat doe je door allereerst de handleiding door te nemen en te bestuderen, evt een cursus te volgen en veel, heel veel te oefenen.
In dit geval was het antwoord van "lucky me" een uitstekend advies.
Voormalige gebruiker
schreef op 02.10.2012 om 11:26 uur
mvg
Luc
Groet,
Robvroe1
Behalve dan als uit de vraag duidelijk blijkt dat iemand ergens aan begint is zonder eerst zich een beetje zèlf te oriënteren in de materie en basiskennis op te doen. Software als Magix VdL is gereedschap om een film samen te stellen en gereedschap moet je leren gebruiken. Dat doe je door allereerst de handleiding door te nemen en te bestuderen, evt een cursus te volgen en veel, heel veel te oefenen.
In dit geval was het antwoord van "lucky me" een uitstekend advies.
Ik sluit mij hierbij helemaal aan. Maar dat had ik reeds al gezegd. Alleen je moet een beginner ook wel de kans geven.
Ik heb een cursus gevolgd en de handleiding bestudeerd maar ben inderdaad nog steeds onervaren. Misschien is dat ook omdat ik door omstandigheden een tijd lang niet met het programma heb gewerkt. Eigenlijk heeft u wel wat gelijk maar een andere Magix gebruiker heeft mij goed geholpen en de oplossing was inderdaad heel simpel. Ik zal proberen in het vervolg geen domme vragen meer te stellen.
Ik heb een cursus gevolgd en de handleiding bestudeerd maar ben inderdaad nog steeds onervaren. Misschien is dat ook omdat ik door omstandigheden een tijd lang niet met het programma heb gewerkt. Eigenlijk heeft u wel wat gelijk maar een andere Magix gebruiker heeft mij goed geholpen en de oplossing was inderdaad heel simpel. Ik zal proberen in het vervolg geen domme vragen meer te stellen.
je begreep me verkeerd, dom is als je iets niet snapt en de vraag niet durft te stellen. Wat ik bedoelde was dat door de vraag die je stelde het onmiddelijk duidelijk is dat je beginner bent (is iedereen ooit geweest) en wil je plezier halen uit je programma,je je niveau moet opkrikken.