Mijn eigen achtergronden gebruiken

martinleo schreef op 21.10.2008 om 15:15 uur
Ik heb al achter gronden en nadere zaken om een website te maken maar die wil ik via dit programma gebruiken is dat wel mogelijk.
Wil het eigenlijk een beetje makelijk maken door niet alles zelf te hoeven uitzoeken.
En daarna wil ik het helemaal exporteren en ik weet dat dit kan via de exportfunctie want de site maak ik voor mijn zuster.
Maar dan wil ik ook dat er niets achter blijft op deze site en als ik flash gebruik moet iemand anders dan weer eerst allerlei software instaleren om dit te gebruiken.
En aals ik het exporteer gaan dan ook die bewegingen die ik via flash heb gekreeërd ook gewoon mee.
Ik begrijp al dat ik geen gastenboek en nog een paar van die dingen moet gebruiken omdat die altijd via de site lopen maar als ik dat niet doe heb ik toch geen problemen.

Alvast bedankt iedereen die mij kan helpen.

Reacties

styn-huveneers1 schreef op 21.10.2008 om 21:35 uur
ja, je kan eigen achtergronden gebruiken.
ja, je kan het exporteren.
nee, je host is magix, dat blijft onveranderd, ook bij het exporteren.
nee, je kan het niet bewerken met flash programma's.
ja, alle effecten en bewegingen in de pagina worden mee geëxporteerd, het zit in het design namelijk + het is flash.
ja, gastenboek wordt gehost door magix, is dus niet te scripten, en dus kun je een gastenboek als deze niet krijgen op een andere site.

je hebt duidelijk geen verstand van flash, of je begrijpt magix niet, of je verward het met scripten.. het principe is dat je site altijd online opgeslagen staat, en je vanaf elke computer zonder software je site kan onderhouden. het is een unieke file, een magix file. niet aan te passen met andere programma's dus.