mijn derde registratie geeft Foutcode - 24

theo-b schreef op 09.06.2021 om 09:25 uur

dit is mijn derde laptop met email adres @gmail.com nieuwe regiestratsie foutcode-24 wachtwoord ?

op de vorige computer was ook de mail (naam verwijderd ivm overtreden MAGIX privacywet )@gmail.com met het serienummer P3-58330-81009-1175 (serienummer gedeeltelijk door mi-bo moderator verwijderd )DIT PRODUCT IS AL MEER DAN 5 JAAR IN MIJN BEZIT ZO Help AUB uit de noot

Reacties

mi-bo schreef op 09.06.2021 om 09:36 uur

@theo-b

Beste Theo.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Een MAGIX product heeft maximaal 2 licenties mits U een derde licentie bij MAGIX heeft aangevraagd,dat zal Uw probleem zijn.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael Forum Moderator

theo-b schreef op 09.06.2021 om 10:05 uur

gekund de boom in met magix music studio

Bol schreef op 09.06.2021 om 10:43 uur

@theo-b

Hallo Theo,

Ik begrijp uw frustratie. Maar wat wilt u nu eigenlijk precies doen. Als u Magix Music Studio op uw 3de Laptop wilt installeren en gebruiken, naast de twee ander PC / laptops, dan hebt u i.d.d. een 3de licentie nodig, maar als u Magix Music Studio alleen maar wilt installeren op uw nieuwe Laptop, dan moet u Magix Music Studio op een van u andere PC's / Laptops eerst deactiveren of verwijderen? U kunt dan Magix Music Studio weer installeren op uw 3de Laptop, u hebt dan geen 3de licentie nodig.

Omdat dit het forum is voor en door Magix gebruikers en geheel losstaat van Magix Support, adviseer ik om eens mailtje te sturen naar: shop@magix.net en leg daar u probleem voor.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 09.06.2021 om 10:58 uur

@theo-b

Hallo Theo,

Een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. Als het om Magix Music Studio 2015 gaat, dan moet ik u er op wijze, dat deze maar één licentie hebt. Voordat u Magix Music Studio opnieuw kan installeren, dan moet u deze eerst Unchecken

Groet, Rob

PS zie ook eens deze link: [klik hier]

diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 09.06.2021, 11:11, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-