microgeluid wordt niet opgenomen - audiokaart werkt wel

watdoeikfout schreef op 13.06.2011 om 11:14 uur

Ik heb Magix 17 op mijn nieuwe computer gezet.

Deze draait onder win 7.

Bij het installeren had ik eerst mijn E-mail adres gebruikt, maar dat kwam niet overeen met de licentie.

Dan heb ik het E mailadres van mijn  man gebruikt (de licentie is op zijn naam aangekocht), want de installatie op de oude computer staat ook zijn E mail adres gekoppeld.

Vervolgens ging de installatie verder.

De geluiden die ik op de oude computer had gedownload (gratis aangeboden door Magix), heb ik overgezet naar de nieuwe computer. Deze ziet het programma staan, maar ik kan ze niet gebruiken.

Ook het opnemen lukt niet meer. Ik hoor het geluid dat ik inzing door de hoofdtelefoon, maar het wordt niet weergegeven in magix. Dus de audiokaart doet het. Het geluid komt niet binnen bij magix (zie geen bewegingen achter "L" en "R", wel bij de peakmeter). Wanneer ik de "opname" afspeel is er niets te horen....

 

Ik heb gelezen dat ik 3 installaties op mijn licentie heb.

Als ik Magix 17 verwijder van mijn nieuwe computer en terug installeer, is dit dan mijn 3de versie?

 

Groetjes,

 

An.

Reacties

magixagent schreef op 13.06.2011 om 11:21 uur

Dit is correct wat u schrijft, maar u hoef het programma toch niet van de nieuwe Pc te verwijderen.
doe de dvd in de drive, en er wordt gevraagd of u het wilt verwijderen, of opnieuw installeren, en dat gebeurd dan. dit is dan een kale installatie zonder update als die er overigens al zijn( heeft u dit al bekeken via help online activeren, misschien is het probleem dan al verholpen).
gr