Die magix.info Support Community – Hier helpen wij jou
Meta gegevens van digitale foto's is een begin gemaakt met de datum en tijd in de nieuwe versie, waarom niet andere gegevens zoals beschrijvingen en misschien ook lokatie.
Meta gegevens van digitale foto's is een begin gemaakt met de datum en tijd in de nieuwe versie, waarom niet andere gegevens zoals beschrijvingen en misschien ook lokatie of komt dat nog in de toekomst en dan graag wanneer
het betreft het programma Magix Foto's op DVD 2013 en dan over het toevoegen van de "Titel". In deze versie is het mogelijk bij digitale foto's de datum in te voegen als titel of als deel. Van de exif gegevens (meta) zijn nog meer zaken aanwezig zoals bv. een beschrijving van de foto, of de lokatie. Zover ik kan zien zijn deze toevoegingen in de titel niet (nog) mogelijk, komt dit nog in de toekomst?
beste.
heeft U via hulp, online actualiseren, de laatste download update geactiveerd. want volgens beschrijving moeten alle thema's die u aangeeft werken, dit geld wel voor de plus versie, niet voor de classic versie
succes met het mooie MAGIX product.
Als dit zo is ga ik dit proberen. Maar helaas van de Premium versie kan ik geen uitgebreide informatie vinden en ook geen testversie en om u zomaar op uw woord geloven voor € 100,00 lijkt mij een beetje te veel van het goede. Van Foto's op Dvd de luxe 2013 heb ik de testversie wel gedownload en geprobeerd maar hierin kan ik inderdaad alleen de fotodatum in de titel opnemen. Wat nu zonder eerst die honderd euro te betalen. Ik wacht uw antwoord af.
Beste, in de foto versie is of de classic /of plus versie te koop,
Ik weet niet waar U over schrijft van premium versie van 100 Euro. In de test versie zijn uiteraard niet alle functies beschikbaar dit heeft te betekenen dat de codexen niet geactiveerd zijn
succes