Met wie moet ik contact opnemen en hoe ? zie gedetaileerde tekst

lodewijkhendrikus schreef op 08.01.2012 om 12:58 uur

Geacht team,

Langs deze weg probeer ik wanhopig contact met u te krijgen en aandacht voor het volgende
te vragen:
Hieronder kopien van een bericht van u betreffende een contract ver
lenging en
mijn antwoord daarop.


Ik hoop dat dit bericht aankomt anders zie ik mij genoodzaakt om direct contact
te zoeken met het hoofdkantoor.

Henk van der Voet.

Op 7-1-2012 0:09, MAGIX Online Wereld schreef:
> Beste L.H. van der Voet,
>
> 14 dagen geleden heeft u van ons een e-mail ontvangen met de mededeling dat bij de verlenging van uw Website Maker-overeenkomst een probleem bij het afboeken van het daarvoor verschuldigde bedrag optrad.
>
> Uw toegang tot de Online Wereld is daarom geblokkeerd. Om uw betalingsgegevens te actualiseren kunt u inloggen ophttp://www.magix-online.com. U wordt dan gevraagd om uw betalingsgegevens te actualiseren. Na succesvolle boeking wordt uw toegang dan weer geactiveerd.
>
> Let er a.u.b. op dat het hier gaat om een rechtsgeldige overeenkomst.
>
> Wanneer u hierover vragen heeft kunt u contact met ons opnemen via:
>
> Magix AG
> Invoicing
> Borsigstr. 24
> 32312 Luebbecke
> GERMANY
>
> Fax:    +49 (0)5741- 310 768
> E-Mail:shop@magix-online.com
>
> Hartelijk dank voor de moeite en voor uw begrip.
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Het MAGIX-klantenserviceteam
>
> -----------------------------------------------------------------------
> Magix Online Welt - Einfach online präsentieren
> www.magix-online.com
>
>
Geacht serviceteam,

Toen u uw bericht uitstuurde lag ik in een ziekenhuis voor behandeling van een endeldarmkanker.
Gedurende de behandeling werd ik ook nog getroffen door een hartinfarct. U kunt zich voorstellen dat ik
in deze periode bezig ben met andere zaken dan het internet. Ik vraag hiervoor begrip en deel u tevens mee dat ik voorlopig
mijn contract niet verleng. Mocht het zo zijn dat mijn ziekte verloop zich ten goed keert dan zal ik contact met u opnemen.
Tevens wil ik u meedelen dat ik op een eerder bericht van u vergeefs geprobeerd heb om contact met u op te nemen.
In dit verband heb ik ook nog via uw nederlendse vertegenwoordiging contact proberen te verkrijgen maar dat is een hopeloze zaak.

In afwachting van uw bericht,

Met vriendelijke groeten,

Henk van der Voet.

Reacties

RiViS schreef op 08.01.2012 om 14:37 uur

Hallo Henk,

Vervelende kwestie. Ik denk dat hij zal worden opgelost als je je bericht hier plaatst: http://support2.magix.net/customer/nl/magix_contact

Selecteer daar de optie Klantenservice.

groet,

Rijk