Met Declicker komen alle markers in de actieve song

osihans schreef op 03.04.2013 om 12:00 uur

Ik gebruik Magix Audio Cleaning Lab 2013- Download. (19.01.12 (DC2)

Om tikken te verwijderen gebruik ik vaak Search. Bij vorige versies ging dit goed.

Nu stel ik de sterkte in en dan komen alle markers van het hele project in het ene actieve nummer.

Als ik via object het zelfde doe, wordt dit voor dit nummer goed gedaan.

Als daarna het volgden nummer via object doe, verdwijnen de clicks van het eerste nummer.

Hoe kan dit en hoe krijg ik dit goed?

(Windows 7, op Intel Core2 Quad, met 4 GB, Nvidia Gforce210)

(Windows 8 met 8 Gb en AMD-processor, Zelfde probleem)

 

Met de vorige versie kan dit ook. Ik heb daarna oudere nummers genomen en dan gaat het soms wel goed. Daarna heb ik beide programma's verwijderd en eerst de 2013 versie er op gezet.

Nummer (VIP)bestand geselecteerd en bewerkt met cleaning, search. Nog steeds het zelfde.

Ander nummer (LP) opgenomen en via search de klikken geselecteerd. De LP geknipt in nummers (pauzes weggehaald), opgeslagen en toen opnieuw via cleaning en search geprobeerd de klikken in te stellen. Toen gebeurde helemaal NIETS.

Zijn er meer mensen met dit probleem. Volgens mij zit er gewoon een fout in de software die er in d 2013 versie niet in zat.

Waar kan/moet ik fouten in de software melden

 

Na crashen van de computer en nieuwe PC met windows 8, nog steeds hetzelfde probleem.

Reacties

magixagent schreef op 11.05.2013 om 12:32 uur

Beste,
heeft u via hulp online activeren de laatste upgrade geüpload versie ( 19.0.1.12 14 mb).
Wel na upload Pc opnieuw opstarten
succes met het mooie MAGIX product.

osihans schreef op 11.05.2013 om 13:34 uur

 

Beste,
heeft u via hulp online activeren de laatste upgrade geüpload versie ( 19.0.1.12 14 mb).
 

Zoals je kunt zien heb ik 19.01.12 (DC2) geinstalleerd.

Ik weet niet wat die DC2 voor betekenis heeft.