Mercalli V5 suite

phebbles schreef op 24.08.2021 om 20:24 uur

Magix Premoium versie 2021. .Windows 10 pro Hp Elite laptop.Beste mensen ik heb deze versie aangeschaft met verschillende extra ,s o.a. hide Doch de installatie van M.V 5 lukt niet.Gedownload.doch serie nummer invullen bij ontgrendelen gaat fout.Foutcode.Volgens pro dad is het serienummer juist.Heb F.wall uitgezet.Kopieren en plakken met op het einde een o (NUL) of een kleine o niets lukt blijft foutcode geven activatie nr onjuist. wie weet raad.

Reacties

mi-bo schreef op 24.08.2021 om 21:59 uur

@phebbles

Beste Gérard.

Misschien heeft U iets aan deze omschrijving van MAGIX Support.

https://www.magix.info/nl/support/artikel/installatie-activering-van-mercalli-5-en-newblue-filter-5-plugins--1527/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

phebbles schreef op 25.08.2021 om 20:09 uur

Hartelijk dank maar dit had ik ook aL van de support ontvangen.Het werkt gewoon niet de activatiecode.Als admin alles uitgevoerd firewall uit helpt allemaal niet.Als ik de code plak bij ontgrendelen loopt de groen balk even en daarna foutcode.Ik kan wel op de website komen van Prodad via het ontgrendelscherm,doch de verbinding met de code lukt niet ?????

Bol schreef op 25.08.2021 om 23:18 uur

@phebbles

Hallo Gerard,

Even bij het begin beginnen. U hebt VDL 2021 geïnstalleerd op uw computer. U wilt nu proDaD Mercalli V5 suite installeren. U hebt volgens mij in de opdrachtbevestigingsmail een G3-waardeboncode gekregen en deze via: Hulp / Contentpakket(ten) activeren... geactiveerd. Zo niet, doe dat dan eerst. Dit G3-waarboncode kunt / hoeft u maar een keer te activeren.

Persoonlijk, weet ik niet of er ook een downloadlink in uw opdrachtbevestigingsmail staat. Zo ja, installeer hiermee dan Mercalli V5 suite, anders start VDL 2021 op en ga naar Effecten / Extra effecten en installeer hiervandaan Mercalli V5.

Zelf heb ik de volledige standalone versie bij ProDaD aangekocht, dat is de rede waarom Mercalli V5 er bij mij niet in het lijst staat vermeld.

Als het goed is hebt u een mailtje gekregen met het serienummer voor Mercalli V5, deze staat ook onder "download". Zie afbeelding. Dit is tevens ook het serienummer voor het ontgrendelen van Mercalli V5

Ga ook even naar Effecten / Extra effecten en klik op Scannen...

  • zet nu een filmfragment op de tijdlijn en activeer deze
  • ga naar: Mercalli V5
  • ontgrendel Mercalli V5 met het verkregen serienummer en / of die staat bij download. Let op!!. Niet ontgrendelen met het G3-waardebon...

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.08.2021, 23:24, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

phebbles schreef op 26.08.2021 om 19:49 uur

Beste Rob,Hartelijk dank voor je reactie.Ik heb het ook op bovenstaande manier gedaan met een downloadlink de code geplakt en ingevoerd doch telkens bericht activatiecod onjuist.Als adm. geprobeerd met f.wall uit niets helpt.Prodad beweert het lig aan mijn pc en hun code is juist.Ik betwijfel dat.

Bol schreef op 26.08.2021 om 22:56 uur

@phebbles

Hallo Gerard,

Zeer vreemd. Hebt u al eens contact opgenomen met Magix Duitsland? Als u dit nog niet gedaan hebt, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

phebbles schreef op 27.08.2021 om 19:50 uur

Beste Rob,Dank voor je tip ik ga dat zeker nog eens proberen.Het advies van magix support was na twee weken schrijven en screenshots uitwisselen contact te leggen met prod Dad.Dat heb ik gedaan.Toen begon alles weer opnieuw ze wilden elke toetsbeweging zien en uiteindelijk ligt het aan mijn pc zeggen ze.vr groet en nogmaals dank Gerard

Bol schreef op 28.08.2021 om 10:10 uur

@phebbles

Hallo Gerard,

Als ProDaD via uw toetsenbewegingen kan beoordelen, dat het aan uw PC ligt, dan zou ProDaD u ook moeten kunnen vertellen waar het dan fout gaat.

Staat u uw toetsenbord wel goed ingesteld? Welke toetsenbordindeling gebruikt u, is dit een QWERTY of AZERTY?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

phebbles schreef op 28.08.2021 om 20:31 uur

Hallo Bol,mijn toetsenbord staat op QWERTY.De invoer van Hide van pro dad ging wel metteen.Doch dit programma staat buiten magix ??De invoer van de twee andere programma,s was ook geen enkel probleem.Het probleem is Mercalli . gr Gerard

Bol schreef op 29.08.2021 om 00:33 uur

@phebbles

Hallo Gerard,

Als ik het goed hebt is ProDaD Hide een standalone programma. ProDaD Mercalli V5 suite is dat niet. Dit is een plug-in programma. Omdat ProDaD niet van Magix is, moet de ondersteuning van ProDaD Duitsland komen. Ga eens naar deze site en vraag hier uw ondersteuning aan. https://www.prodad.com/Contacting-proDAD-29758,l-us.html

Wat ook nog zou kunnen proberen is het volgende:

  • ga naar: Effecten / Extra effecten
  • klik op: Scannen...

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 29.08.2021, 00:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

phebbles schreef op 30.08.2021 om 19:46 uur

Dank Rob.Ik ga proberen te scannen kijken wat er gebeurt.Ik heb alles reeds doorgestuurd naar Prod Dad 20 screenshots doch hun houde vol de de fout op mijn pc zit.Hide is inderdaad stand alone dit was met de code geen problee.Ook de andere plug ins die bij deze versie zaten geen enkel probleem.Alles uitgevoerd als admin met de f.wall uit doch geen resultaat. ik ga kijken in elk geval

 

vr groet nogmaals dank Gerard.

phebbles schreef op 30.08.2021 om 20:12 uur

Beste Rob,

 

Heb scan uitgevoerd.Resultaat u heeft 32 plufg ins.Dan weet ik nog niets

 

gr Gerard

i-bouten schreef op 30.08.2021 om 20:47 uur

Heb nog nooit zoveel problemen gehad met vdl premium als de laatste tijd. Wordt er helemaal niet goed van.. Nu kan ik geen .mov filmpjes toevoegen.. geeft ie aan dat die in andere map zitten en of ik wil overslaan enzovoort. Filmpjes staan gewoon in dezelfde map als anders ook.. vervolgens verwijdert ie alle filmpjes voor de .mov filmpjes . Eerst was het dat ik geen mp4 filmpjes kon plaatsen dat is ook nog niet opgelost en nu komt er bij dat ie alle filmpjes voor .mov verwijdert..wat nu!

 

phebbles schreef op 31.08.2021 om 20:22 uur

Beste i.Bouten.Ik heb ook problemen met deze versie.Ik kan Mercalli V 5 niet ontgrendelen steeds foute code.Is dat bij U wel gelukt?Heb alles zie boven geprobeerd. gr Gerard