Reacties

Bol schreef op 09.01.2023 om 18:34 uur

@snelp1

Hallo Peter,

In september 2022 had u ook al een gelijksoortig probleem onder Video Pro X14. Hoe hebt u dit toen opgelost? zie: hoofdstukmarkers worden op tv niet gelezen. (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

snelp1 schreef op 09.01.2023 om 22:52 uur

Goedenavond Rob, inderdaad had ik een gelijksoortig probleem, maar oorspronkelijk bij versie Pro X13. Na heel veel moeite heeft de technische afdeling deze zaak opgelost, samen met het vrijgeven van de AVCintra-codec voor het werken met MXF-bestanden) in de vorm van een (voorlopige?) versie Pro X14. Die deed het prima, totdat ik de definitieve Pro X14 aanschafte. Het oorspronkelijke probleem deed zich weer voor, incl. het ontbreken van de AVCintra-codec. Ieder menu dat ik nu aanmaak, zowel voor Blu-Rays als voor DVD-discs, geeft geen enkele mogelijkheid deze af te spelen: de navigatietoetsen bij het afspelen op PC of TV werken totaal niet, je kunt het schijfje niet pauzeren, niet springen naar het volgende hoofdstuk, niet versneld afspelen etc. De technische afdeling heeft toen de oplossing aangedragen, en ik hoop dat dat weer kan gebeuren. Een groot project, een opgenomen toneelstuk, ligt nu vanaf begin december stil.

Bol schreef op 09.01.2023 om 23:26 uur

@snelp1

Hallo Peter,

Omdat u probleem nogal zeer problematisch is, is mijn advies om uw probleem opnieuw neer te leggen bij technische afdeling van Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net Refereer hierin aan uw eerdere contacten hierover in september 2022. Als u nog het ticketnummer van toen bezit, vermeld dan ook dit ticketnummer in uw mail. Helaas kan ik u niet verder helpen en ook geen testen voor u kan uitvoeren, omdat ik de AVCintra-codec en MXF bestanden niet bezit. Ik wens u heel veel succes. Laat het mij weten hoe Magix Support het opgelost hebt. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 09.01.2023, 23:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

snelp1 schreef op 10.01.2023 om 11:57 uur

Dag Rob, bedankt voor het advies om het probleem bij de technische support te leggen. Ik kom echter geen spat verder om die afdeling te bereiken via infoservice. Mis ik iets?

Bol schreef op 10.01.2023 om 12:26 uur

@snelp1

Hallo Peter,

Als het goed is, hebt u een mailtje teruggekregen met een ticketnummer. Via dit ticketnummer neem Magix Support weer contact met u op. De verwerkingstijd is ca. 2 á 5 werkdagen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

snelp1 schreef op 12.01.2023 om 14:37 uur

Dat is inderdaad gebeurd, Rob. Veel dank tot zover. Als er ontwikkelingen zijn, laat ik het weten.

Met vr. groet,

Peter

Bol schreef op 12.01.2023 om 15:04 uur

@snelp1

Hallo Peter,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Ik ben net zo benieuwd als u of dat Magix Support u net als de vorige keer weer verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-