Ik heb een mobiele website gemaakt met Web Designer Pro X en nu werkt de menukeuze niet op Apple telefoons (iOS). De website is www.inditec.nl . Op Android telefoons werkt het correct. Please help!
Het is mogelijk dat het een probleem met Iphone 12 is, die bezit ik niet, maar met versie 11 geen enkel probleem,het duurt wel even voordat wat geactiveerd wordt te zien is.
@Bohannon-Michael Hoi Michael. Het gebeurt op alle 3 de iPhones die ik heb geprobeerd van kennissen. Sommige zijn wat ouder en simpeler, maar ook vrij nieuwe. Mijn zoon ontdekte dat je een menukeuze ietsje langer moet aanraken, dan doet hij het wel. Maar zo hoort het niet te werken. Groet, Henk
Het is mogelijk dat de software van de IPhone het probleem is, denk niet dat het in MWD gezocht moet worden,ook via Samsung Note uitgeprobeerd daar is niet de vertraging.
Blijf gezond
M.vr.gr
Michael
PS.: Gezien zakelijk kan ik Uw bezorgdheid begrijpen, misschien een mailtje naar magix support kan een duidelijk antwoord opleveren.
Beste Michael, Ik heb al gemaild naar de Magix support, zij vragen om versienummers van telefoons en software. Maar gezien de uitgangspunten van Magix Webdesigner zou alles probleemloos op alle apparaten moeten werken.. Groet, Henk