Melding te weinig geheugen of inwendige fout

denisdm schreef op 28.08.2014 om 18:05 uur

Ik krijg steeds melding te weinig geheugen of inwendige fout en gans de boel loott vast . Ik heb reeds mijn pc opgekuist en zoveel mogelijk geheugen vrijgemaakt en toch lukt het niet. Vroeger had ik er geen probleem mee.

Ik heb ook reeds het progamma van magix opnieuw op mijn pc geplaatst en ook geen resultaat.

DE fout treed zelfs al op bij het laden van foto's en clips. Mijn besturing is windows 8

Mijn software magix fh pdotostory on dvd 2013 P2-xxxxxx (nr verwijderd door mod)

Reacties

mi-bo schreef op 29.08.2014 om 09:18 uur

Beste,
om meer info van U te krijgen,
bv.
U heeft een project gemaakt met ongeveer 100 foto’s ,en de duurtijd is minder dan 7 seconden en U gebruikt lange overgangen, dan is de tekst zoals U aangeeft correct weinig geheugen en inwendige fout het MAGIX product geef precies aan wat er fout is om te voorkomen dat de DVD die U brandt niet goed is, komt dit bekend voor, dan is dit misschien een oorzaak
succes
Michael.

denisdm schreef op 30.08.2014 om 08:51 uur

Mijn project bevat meer dan 1000 foto's en clips, ik maak de film enkel voor op harde schijf (mediaplayer) en niet op DVD. Het loopt reeds mis bij het laden (invullen) van de beeldband. Ik heb hetzelfde materiaal gebruikt met een ander proefprogamma (proshowplus) en daar heb ik geen enkel probleem.

Het kan hier toch niets te maken hebben met lange overgangen vermits er nog maar enkel de beeldband aan het vullen ben als de fout zich voordoet.

Vroeger heb ik deze fout nooit gehad bij dezelfe lange films (ongeveer 2 uur)Mijn duurtijd is steeds minimum. 7 sec.

Ik heb reeds meer dan 10 maal alles opnieuw begonnen en steeds hetzelfde ( te weing geheugen of inw. fout)Ik heb gelezen dat Magix wel gemakkelijk crasht en dat daar wel problemen zijn.

Ik vind voor een duits product dit toch niet kunnen . Ik heb reeds 3 producten van Magix gekocht maar de service vind ik een dikke zero.

mi-bo schreef op 30.08.2014 om 12:53 uur

Beste Denisdm,
MAGIX geeft aan een project van foto's niet langer te maken dan 100 foto's ongeveer, dit heeft te maken met overgangen, zoals U al omschrijft minder dan 7 seconden,( als U lange en korte overgangen achter elkaar plaats is 7 seconden te weinig, als de projecten op de tijdlijn staan kunt u ze later aan elkaar plakken en er een geheel van maken, zoals U omschrijft 2 uur ( wie kijkt er zonder tussen pozen naar 2 uur foto's.
zie een rectie tegemoet
gr
Michael.

denisdm schreef op 30.08.2014 om 13:06 uur

Dank voor het snelle antwoord. Mag ik nog vragen ik het in zijn werk gaat om verschillende delen van het project achteraf aan elkaar te zetten?

Groet

Denis

denisdm schreef op 30.08.2014 om 13:27 uur

Wat ik nog wilde toevoegen:

Dus ik veronderstel dat ik in de videomaker de knop verdelen moet toepassen bij meer dan 1000 foto's in laat ons zeggen 10 delen maar dan is mijn vraag, hoe zet ik ze later terug aan elkaar?

Wanneer ik dit weet zal ik alles opnieuw proberen.

Bij proshow producer kon ik alles in eens afwerken en vroeger kon ik oook met magix dat.

Groet,

Denis

mi-bo schreef op 30.08.2014 om 15:43 uur

Dit is goed begrepen, als U het opsla als ( bv video als magix video)wordt er een mxv file van gemaakt en die kunt u vanaf de mediapool naar de tijdlijn slepen

succes 

Michael

denisdm schreef op 04.09.2014 om 08:04 uur

Het is nog steeds niet opgelost, ik krijg de melding van te weinig geheugen reeds bij het slepen van foto's en clips naar de tijdlijn. Ik kon veerheen tot meer dan duizend fofo's in de tijdlijn plaatsen . En nu zeg gen jullie dat er maar max 100  mogen zijn. Is er dan wat veranderd aan het pro. ?

Ik lees op internet dat crashen wen een probleem is met magix, ik vind dit echt spijtig ik werke er echt graag mee.

Groet,

Denis