Reacties

mi-bo schreef op 27.10.2020 om 18:01 uur

@AE-vanderPloeg

Beste AE.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Een vraag , krijgt U deze melding voordat MFS 2021 wordt opstart.

M.vr. gr

Michael / Forum Moderator

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer informatie

 

Bol schreef op 27.10.2020 om 18:22 uur

Hallo A.E. van der Ploeg,

Uw topic is zeer summier, maar uw melding "socket operation timed out" betekent meestal, dat er geen verbinding kan worden gemaakt met één server. Welke dat is kan ik hiervandaan niet zeggen. Zelf vermoed ik, dat dit weleens één server bij Magix zou kunnen zijn. Zeker weten doe ik het niet.

Kijk eens of TLS 1.0 t/m TLS 1.2 zijn aangevinkt. Zo niet, vink deze aan en klik op Ok en op toepassen.

Als het bovenstaande niet het gewenste resultaat oplevert, schakel dan eens uw virusscanner tijdelijk uit en probeer het dan nog een keer. Hiermee zou u kunnen uitsluiten, dat de virusscanner de schuldige is.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 27.10.2020, 18:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.10.2020 om 19:28 uur

Hallo A.E. van der Ploeg,

Zie eens deze Engelse link: https://www.magix.info/us/forum/socket-operation-timed-out--1255969/

Groet, Rob.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.10.2020 om 12:13 uur

@AE-vanderPloeg

Beste AE- vander Ploeg,

Gisterenmiddag voor dat U de oproep plaatste was ik een antwoord aan het geven aan een MAGIX gebruiker over MAGIX Video Easy via mijn mi-bo@magix.info account en kwam dit ook naar voren, daar ik alleen maar MAGIX producten op mijn Pc / Laptop heb staan, geen aandacht aanbesteed en weg geklikt,

Hedenmorgen na opstarten van mijn Laptop, kwam het ook naar voren en er een PNG van gemaakt.

de melding komt bij mij via binnen klik ik dan op Ok dan komt dit naar voren.

Heeft U misschien MAGIX Simplicheck op Uw Pc/ laptop staan, zo ja, dan komt namelijk de melding daar vandaan.

Hopend dat U iets aan dit antwoord heeft,

M.vr.gr

Michael/Forum Moderator