Meertalige website - Is het mogelijk om op uw openingspagina een keuze van taal voor te stellen?

Liesieh schreef op 30.11.2012 om 09:27 uur

Hallo iedereen,

Ik heb besloten om mijn website ook in het Engels en Frans op te stellen.

Ik heb hier in het forum gelezen dat je dan een icoon op je startpagina ergens kan plaatsen zodat ze deze kunnen aanklikken en dan de anderstalige versie kunnen lezen.

Mijn vraag is alleen nu waar op uw website plaats je dan die anderstalige tekst? Of is het de bedoeling dat je een subdomein hiervoor gebruikt waar je naartoe verwezen wordt als ze klikken op dat icoon?

Ergens vind ik het jammer van de subdomeinen daarvoor te moeten gebruiken, maar als het niet anders kan is het ok.

Op sommige websites krijg je alleen soms een soort van 'startpagina' waar je direct de keuze krijgt voor de taal te kiezen en dan pas wordt doorverwezen naar de website zelf.

Kan iemand mij hiermee helpen aub?

Ik werk via Magix Website Maker.

 

Mvg,

Liesbeth

Reacties

magixagent schreef op 30.11.2012 om 12:02 uur

Als U websitemaker gebruikt kunt u toch per artikel een verwijzing doen naar een taal, dit dient u zelf in te voeren
U maakt een artikel, met verwijzing in de taal die de bezoeker zou moeten kunnen aanklikken, is toch niet zo moeilijk, MAGI website maker staat namelijk op een Cloud en werkt niet zoals Webdesigner.
U heeft een thema, met verwijzing, hier zet U de taal in die u wilt . maak een upload en het is geregeld
gr

Liesieh schreef op 30.11.2012 om 12:55 uur

Beste,

Maar dit opent zich dan in een ander venster of op de website zelf?

Ik ben niet helemaal mee met wat u bedoelt maar dank u voor uw antwoord en ik zal eens kijken of ik het zo kan doen.

Liesieh schreef op 30.11.2012 om 14:05 uur

Per artikel een verwijzing doen?

magixagent schreef op 30.11.2012 om 14:08 uur

Antwoord op het laatste wat U heeft geschreven correct

 

sinnemat schreef op 07.12.2012 om 08:02 uur

Als je de andere talen op seperate paginas maakt kan je daar via de interne link naar toe gaan.

Liesieh schreef op 07.12.2012 om 09:22 uur

Bedankt voor uw antwoord,

Interne links maken lukt mij wel, maar dan zie je toch deze pagina's ook als je niet wil klikken op de vertaalde versie?