meerdere films op 1 disc branden in magix video deluxe 2013

Hannydz schreef op 18.01.2013 om 11:15 uur

Goeiendag!  Hoe zet ik meerdere films op 1 disc in video deluxe 2013? Ik ga als volgt te werk: ik open een film, ga dan naar het brandmenu waar ik een sjabloon kies. Dan wil ik een 2de film toevoegen maar die staat niet in het navigatieschermpje. Daar staat alleen de reeds geopende film aangevinkt, en verder niets. Waar haal ik film nr. 2 vandaan? Kan iemand mij helpen?

Reacties

magixagent schreef op 18.01.2013 om 11:29 uur

Beste,
In vdl 2013 is het mogelijk om meerdere films via de tijdlijn te gebruiken, zet een film op de tijdlijn, dan ziet u net boven de tijdlijn, een balkje met een plus teken, klik deze open, dan kunt u het volgende project hier op zetten, enz, enz. is het allemaal naar Uw zin, klik op branden en alle projecten staan in het brand programma,
succes met het mooie MAGIX product.

Hannydz schreef op 18.01.2013 om 11:42 uur

Tijdlijn? Kunt u mij stap voor stap uitleggen hoe ik op de tijdlijn komt? Zie ik niet in zowel het bewerkingsprogramma, dan wel in het brandprogramma

mi-bo schreef op 18.01.2013 om 15:08 uur

U heeft een project gemaakt, beelden achter elkaar, en geluid er onder, dat is de tijdlijn,
boven de 2 camera's staat nu een datum dit kan ook onderwerp van Uw projectnaam zijn, daarnaast staat een +
klik deze aan en er gaat weer een tijdlijn scherm open, zet hier project 2 in, klik weer op de = zet daar project 3 in, ga dan naar branden en u zult zien dat er 3 projecten in preview scherm staan om te kunnen branden
succes.

emilelucienne schreef op 18.01.2013 om 15:11 uur

De tijdlijn = de tijdlijnmodus. Onder het previeuwscherm zijn er vier afbeeldingen waarvan de derde de tijdlijnmodus is. Juist voor de twee cameraatjes van mutricam. Hoe ziet de tijslijnmodeus er nu uit? Een doorlopende lijn i.p.v. blokjes  Maar het gaat hier wel om de bewerking en niet in het branden .

Meer détails kan je vinden in de bovenste balk van het programma  : hulp-handboek- weergavemodi (blz 26)Succes.

Hannydz schreef op 19.01.2013 om 01:12 uur

Iedereen bedankt voor jullie reactie en hulp. Het is gelukt maar op een andere manier als dat jullie mij hebben geadviseerd nml. als volgt: De gemaakte film die ik toe wil voegen moet ik eerst exporteren naar de Magix map, anders staat die niet in het scherm van de geopende magix map. Nadat ik de eerste film geopend heb kan ik via het optiedriehoekje naast de 2 kruisjes een volgende film toevoegen die ik dus eerst heb moeten exporteren, anders zijn ze niet te vinden. Als je het weet is het eenvoudig, ik vind het geen logische weg, maar dat kan aan mij liggen.