Reacties

THMP schreef op 08.03.2019 om 03:37 uur

Ook hetzelfde probleem ondervonden. net opgelost! Wanneer je de premium edition koopt kan je kiezen tussen feature packages.

-Store

- meer functies

en dan zie je onderaan ergens:

More tracks and formats die selecteren als gratis feature en hij doet t.

mi-bo schreef op 08.03.2019 om 07:22 uur

@ronkreike

Beste Ronreike,

ga op het laatste getal staan( 8 ) van spoor klik op rechts van muis en gaat er een scherm open, hier kunt U meer sporen toevoegen enz, enz zie print

Mvg

Michael

Bol schreef op 08.03.2019 om 09:09 uur

Hallo Ronkrijke,

Standaard staat het aantal sporen op "8". Als u het aantal sporen op een vast aantal wilt vastleggen, ga dan naar: Bestand- instellingen-programma instellingen of druk op de sneltoets A. zie afbeelding

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.03.2019, 10:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ronkreike schreef op 08.03.2019 om 21:30 uur

Hartelijk dank. Ik had more tracks and formats nog niet gezien.

Jaren geleden had ik ooit musicmaker via cd-rom's en

daar heb ik een aantal muziekjes mee gemaakt, en onlangs

zag ik de gratis musicmaker.

Ik heb er zin in om muziekjes te maken met de Premium...

mi-bo schreef op 08.03.2019 om 22:45 uur

@ronkreike

Beste Ronkreike,

sorry dat ik Uw naam niet goed heb geschreven.

Dank voor Uw Feedback, dat U "more tracks and formats " heeft gevonden.

Veel plezier met het maken van muziekjes met het mooie pakket MMM Prem 2019.

Mvg

Michael

Bol schreef op 08.03.2019 om 23:02 uur

Hallo Ronkreike,

Inderdaad moet er eerst "more tracks and formats" gedownload en geïnstalleerd worden, voordat je Unlimited Tracks, more formats en MP3 support kan benutten. Bij mij was deze reeds geïnstalleerd, vandaar dat ik via de programma-instellingen het aantal sporen zelf al kan bepalen.

Heel veel succes met het samenstellen van je muziekprojecten

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.03.2019, 23:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ronkreike schreef op 01.04.2019 om 03:57 uur

Sinds een tijdje heb ik dan toch weer musicmaker in huis, en ik kan jullie vertellen dat “meer dan 8 sporen” het goed doet.

Kan ik hier evt een zelfgemaakt muziekje laten horen? Via volgend linkje een muziekje van 1 minuut?

 

mi-bo schreef op 01.04.2019 om 08:46 uur

@ronkreike

Beste Ronkreike.

Een goed bericht dat MMM 2019 Prem naar tevredenheid werkt.

Fijn dat U laat zien hoe het mooie MAGIX Product werkt, met een eigen productie.

Toppie

Mvg

Michael

Bol schreef op 01.04.2019 om 16:58 uur

Hallo Ronkreike,

Het doet mij deugt om te zien, lezen en te horen, dat je nu met meer dan 8 sporen kan werken. Ik zie op YouTube dat je het stukje zelfs 22 sporen hebt gebruikt. Het is een leuk stukje, dat je op het forum heb gezet. Ik wens je héél veel plezier met het samenstellen van je projecten.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.04.2019, 23:30, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-