Meeluisteren met de op name zo dat ingestelde effecten hoorbar zijn

navota schreef op 29.09.2020 om 17:10 uur

Versie 28.0351. Ik wil graag meeluisteren tijdens het opnemen . IK speel fluit en het is wel eens leuk als je met een echo werkt. Nu is dat heel moeilijk als je niet hoort hoe de echo klinkt als je speelt. In de mixer stel ik in de Fx het effect in maar hoor dat niet tijdens het opnemen . Bij audio opname klik het vinkje meeluisteren aan maar ik hoor niks.IK gebruik Audiobox 22vsl om op te nemen (hier is mijn microfoon op aangesloten) en om te luisteren (hier is mij koptelefoon ook op aangesloten.) de driver voor audiobox is geinstaleerd. en het stuurprogramma asio. Alles werk goed alleen het meeluisteren niet mijn computer is snel genoeg hij nieuw en is speciaal ingericht voor het maken van video en film.

Reacties

Bol schreef op 29.09.2020 om 18:18 uur

Hallo Navota,

Mijn kennis ten aanzien van Music Maker is nihil. Heb wat voor u op het Engelse forum rondgekeken en kwam dit tegen. zie: https://www.magix.info/us/forum/i-m-only-able-to-hear-mm-audio-when-i-use-my-speakers--1254462/ Misschien hebt u er wat aan,

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-