Mediapool foto weergave

Willy-VanAgtmael schreef op 17.07.2023 om 14:53 uur

Beste

Ik wou vandaag beginnen werken in Magix Video Deluxe 2023 plus Versie 22.0.3.172 (UDP3) aan een film die ik reeds vroeger was begonnen en had opgeslagen.

Vandaag merk ik dat wanneer ik de mediapool bekijk hierin een ganse rees foto's en video's niet worden weergegeven.

Ik kan niet zien om welke foto of video het gaat. Enkel het bestandsnummer (bv. IMG-20230715-WA0002.jpg o VID-20230702-W0004.mp4) wordt weergegeven. Deze bestanden staan opgeslagen in mijn One-Drive.

Vorige keren werden deze bestanden steeds gedownload zodat ik ze in de Mediapool duidelijk terugvond.

Reacties

Willy-VanAgtmael schreef op 17.07.2023 om 15:01 uur

Hallo allemaal. Probleem is opgelost. One Drive was niet aagemeld😕

Bol schreef op 17.07.2023 om 18:25 uur

@Willy-VanAgtmael

Hallo Willy,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uzelf de oplossing heeft gevonden. Bedankt👍voor uw terugkoppeling

Succes met het samenstellen van uw films.

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

kees-vankempen schreef op 01.12.2023 om 12:57 uur

ik heb precies hetzelfde probleem, naar mijn idee niets veranderd in de setting van One drive , blijft op 3 procent hangen en blijft maar synchronseren / uploaden. wat zou het probleem zijn

 

Bol schreef op 01.12.2023 om 14:05 uur

@kees-vankempen,

Hallo Kees,

Kan het zijn dat uw Cloudopslag vol is?

Met vriendelijke groet

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-