Ik wil fotostory easy opnieuw installeren op mijn nieuwe desktop, krijg dan het bericht max activeren bereikt, klantenservice kan ik niet bereiken, wat te doen?
Ik zie dat u vandaag dit account hebt aangemaakt. Het bovenstaande zou u kunnen uitproberen als u uw oude inlogcodes nog weet, waaronder u Fotostory Easy toen hebt geïnstalleerd. Voor zover ik het nog weet, kunt u geen uncheck doen bij Fotostory Easy, dit is pas mogelijk geworden toen Magix de P3-serienummers is gaan gebruiken.
Ik ga niet in discussie, maar ik heb zojuist de probeerversie Fotostory Easy versie 2 geïnstalleerd en moet nu ook concluderen, dat het hierin ook niet mogelijk is. Wel in Video Easy.
Dit is onjuist: "Heeft U een Foto Story met P2 serie nummer dan zal U bij het verwijderen een maand moeten wachten om het weer te kunnen installeren"
Dat u de het bericht max activeren bereikt, krijgt, komt omdat u fotostory Easy op meer dan 3 verschillende PC hebt geïnstalleerd. Alleen Magix Support kan uw probleem oplossen door aantal activeringen op te hogen.
Groet,
Rob
PS. Laat het forum weten, als uw probleem is opgelost.
Ik ben al drie dagen bezig om foto easy opnieuw te installeren op mijn nieuwe desktop, je zoekt je wezenloos naar een oplossing want ik krijg de melding max aantal activering bereikt, er staat dat je de technische diesnt kunt bellen tot 15.oo uur maar waar vind ik het telefoonnummer, Magix is erg klantontvriendelijk met de website, groet Leo
Goedemiddag,Ik heb het probleem al opgelost door intensief te zoeken op de site van Magix, was niet makkelijk, daardoor heb ik de versie kunnen de-activeren en opnieuw activeren. Ik wil allen bedanken voor de reacties en eventuele oplossingen.
alleen jammer dat er goed bedoelde vragen waren waar U niet op heeft gereageerd, de MAGIX lezer op dit Forum leest wel dat U in de oplossing heeft geschreven dat het probleem is opgelost maar nergens is te vinden over welke versie het probleem van U ging.