Reacties

Bol schreef op 16.08.2020 om 13:02 uur

Hallo Leo,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

U kunt het besten contact opnemen met Magix Support via: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Beschrijf uw probleem zo goed mogelijk. Vergeet niet het serienummer te vermelden.

Succes,

Rob

PS. als moderator (Bol) heb ik uw Titel aangepast.

Laatst gewijzigd door Bol op 16.08.2020, 13:08, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

leo-g schreef op 16.08.2020 om 13:15 uur

Dank u wel Rob, ga ik doen, groet Leo

mi-bo schreef op 16.08.2020 om 13:27 uur

@leo-g

Beste Leo,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Ga naar : https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

mijn producten :

Dan naar Uncheck van de oude Pc/laptop. en U kunt via downloads; Installatieprogramma het mooie MAGIX product weer opnieuw installeren.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Forum Moderator

Bol schreef op 16.08.2020 om 13:49 uur

Hallo Leo,

Ik zie dat u vandaag dit account hebt aangemaakt. Het bovenstaande zou u kunnen uitproberen als u uw oude inlogcodes nog weet, waaronder u Fotostory Easy toen hebt geïnstalleerd. Voor zover ik het nog weet, kunt u geen uncheck doen bij Fotostory Easy, dit is pas mogelijk geworden toen Magix de P3-serienummers is gaan gebruiken.

Groet,

Rob (Magix Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.08.2020, 14:33, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.08.2020 om 15:16 uur

@leo-g

Beste Leo.

Gezien ik niet zonder vermelding mijn geschreven antwoord verander hier een reactie.

FOTO Story van 2013 is met een P2 versie uitgebracht hier is het niet mogelijk om Uncheck te doen zoals mijn PNG.van 13.27 uur

De bedoeling was een PNG te laten zien van FOTO Story Easy 2 die heeft wel een P3 serienummer daar is Uncheck wel mogelijk.

Heeft U een Foto Story met P2 serie nummer dan zal U bij het verwijderen een maand moeten wachten om het weer te kunnen installeren

M.vr.gr

Michael

Forum Moderator

 

Bol schreef op 16.08.2020 om 15:30 uur

Hallo Leo,

Ik ga niet in discussie, maar ik heb zojuist de probeerversie Fotostory Easy versie 2 geïnstalleerd en moet nu ook concluderen, dat het hierin ook niet mogelijk is. Wel in Video Easy.

Dit is onjuist: "Heeft U een Foto Story met P2 serie nummer dan zal U bij het verwijderen een maand moeten wachten om het weer te kunnen installeren"

Dat u de het bericht max activeren bereikt, krijgt, komt omdat u fotostory Easy op meer dan 3 verschillende PC hebt geïnstalleerd. Alleen Magix Support kan uw probleem oplossen door aantal activeringen op te hogen.

Groet,

Rob

PS. Laat het forum weten, als uw probleem is opgelost.

Laatst gewijzigd door Bol op 16.08.2020, 15:34, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.08.2020 om 16:01 uur

@leo-g

Beste Leo,

Tot mijn verbazing lees ik dat Bol die niet in dienst is bij MAGIX zich MAGIX Moderator noemt.,

Deze PNG heeft geen commentaar nodig

Meer bewijs hoef ik niet te leveren.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Forum Moderator

Bol schreef op 16.08.2020 om 16:18 uur

Hallo Leo,

Het maakt mij echt niet uit wie er gelijk hebt. Dit forum is bedoeld om Magix gebruikers weer op weg te helpen.

Ik ben niet in dienst van Magix, wel ben ik door Magix als Magix Forum Moderator aangesteld

Hierbij wil ik het laten.

Groet,

Rob

Aanvulling 16-08-2020 om 16:59 uur.

Zie: https://www.magix.info/nl/communityregels/

Laatst gewijzigd door Bol op 16.08.2020, 16:59, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

leo-g schreef op 17.08.2020 om 13:41 uur

Ik ben al drie dagen bezig om foto easy opnieuw te installeren op mijn nieuwe desktop, je zoekt je wezenloos naar een oplossing want ik krijg de melding max aantal activering bereikt, er staat dat je de technische diesnt kunt bellen tot 15.oo uur maar waar vind ik het telefoonnummer, Magix is erg klantontvriendelijk met de website, groet Leo

leo-g schreef op 17.08.2020 om 13:45 uur

Waar kan ik het e-mailadres vinden van Magix support?? ik heb al een bericht gestuurd via samp_de@magix.net maar geen reactie ontvangen, groet Leo

mi-bo schreef op 17.08.2020 om 13:57 uur

@leo-g

Beste Leo.

Een vraag, als Moderator

Welke versie van Foto Easy heeft U.

Na een reactie van U is een beter en gerichte antwoord te geven.

M.vr. gr

Michael

leo-g schreef op 17.08.2020 om 14:23 uur

Goedemiddag,Ik heb het probleem al opgelost door intensief te zoeken op de site van Magix, was niet makkelijk, daardoor heb ik de versie kunnen de-activeren en opnieuw activeren. Ik wil allen bedanken voor de reacties en eventuele oplossingen.

Bol schreef op 17.08.2020 om 14:30 uur

Hallo Leo,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw probleem uiteindelijk zelf hebt weten op te lossen.

Succes met het samenstellen van je slideshow.

Rob (moderator / forumlid)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 17.08.2020 om 14:58 uur

@leo-g

Beste Leo.

Dit is een positief bericht,

alleen jammer dat er goed bedoelde vragen waren waar U niet op heeft gereageerd, de MAGIX lezer op dit Forum leest wel dat U in de oplossing heeft geschreven dat het probleem is opgelost maar nergens is te vinden over welke versie het probleem van U ging.

Maar dit is uiteraard Uw keuze.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

M.vr.gr.

Michael

Forum Moderator.