maskers tekenen met premium

wenselina schreef op 24.04.2024 om 14:35 uur

zelf ben ik van plan om video deluxe Premium te gaan gebruiken alles wat ik zocht zit hier in, behalve 1 tool waar ik nog naar zoek. en dat is het zelf maken van maskers.

in de tutorial word er wel gesproken over het zelf maken van maskers in de pro versie. maar dit werd niet laten zien. want hoe word dit gedaan? kan ik ze dan zelf tekenen? en heb ik hier nog aanvullende design software voor nodig? zo ja welke dan? liefst zo effectief en simpel mogelijk want voor meer als het tekenen van maskers zal ik deze extra software niet gebruiken.

 

als ik hierop antwoord heb dan hoop ik dat dit ook kan met Premium, maar zo niet laat het mij dan ook weten.

verder heb ik als het goed is goed begrepen dat de shake stabilisator wel in premium zit en dat via Bootcamp ik een windows besturings programma op mijn mac kan zetten om magix op mijn mac te laten draaien.

 

Alvast Hartelijk bedankt

Reacties

Bol schreef op 24.04.2024 om 23:18 uur

Hallo @wenselina,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

Als ik het goed begrijpt, wilt u Video Deluxe 2024 premium op een Mac computer installeren met gebruikmaking van Bootcamp. Persoonlijk heb ik daar geen ervaringen mee.

Lees eens deze link door voordat u hiermee aan de slag gaat. Hoe MAGIX / VEGAS-software op een Mac te gebruiken. Nadat u dit gelezen hebt adviseer ik u, voordat u VDL2024 aanschaft, eerst de 30 dagen testversie te downloaden, installeren en uitproberen. Zie: Video deluxe: Creatieve Videobewerking. Eenvoudiger Dan Ooit. | MAGIX

U kunt in Video Deluxe weldegelijk een eigen masker maken in Video Deluxe. Zie eens dit negen jaar oud filmpje:

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 25.04.2024, 10:50, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-