Reacties

Bol schreef op 27.11.2023 om 16:30 uur

@Henk-Peters3203

Hallo Henk,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

...in video de luxe 2024 versie 23.0.1.180 loopt in storyboard mode de marker niet synchroon met de scenes....

Als u bedoelt, dat oranje lijntje dat onderaan meeloopt is normaal. Wat hier de functie precies hiervan is, daar heb ik het antwoord ook niet op, maar het heeft niets met synchroon lopen te maken. De lange oranje afspeelmaker is bepalend.

.... op de tijdlijn is knippen niet mogelijk...

Ik zie wat u bedoeld, het schaartje is / was bij ook niet zichtbaar op de middelste werkbalk. Dit is waarschijnlijk een bug. Klik op "T" en het het schaartje wordt weer op de middelste werkbalk weergegeven.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling op: 27-11-2023 om 16:30uur

Dit antwoord heb ik op 12-04-2022 van Magix Support wat de functie is van de horizontale rode lijn inhoud.

Vertaald

Beste Rob,

Dank je voor je bericht.

De rode lijn geeft de positie van je afspeel marker aan in relatie tot de lengte van je hele project. Dus als je een project hebt met een lengte van twee minuten, moet de onderste rode lijn precies in het midden van de tijdlijn staan. wanneer de tijd de één-minuut markering bereikt. Zodra het project klaar is, zal het het einde van de tijdlijn bereikt hebben. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

Laatst gewijzigd door Bol op 27.11.2023, 17:29, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-