mappen van Magix VideoDeluxe Premium

Leo-Kuppens schreef op 02.02.2021 om 18:45 uur

Beste,

Ik heb een vraagje:

Kan ik ongestraft de de mappen "Import, Opnamen, Downloads en Disk-Image die nu staan in C:\user\leok1\OneDrive\Documenten\Magix\Video deluxe... enz verplaatsen naar de map Deze PC: Data D: gebruikersmap: Documenten.

En waarom wil ik dat doen? Dan staan ze op mijn eigen PC en niet in OneDrive zodat ze sneller worden ingeladen en opgeslagen.

Zie bijlagen:

Groeten.

Leo

Reacties

Bol schreef op 02.02.2021 om 21:24 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

U kunt naar hartenlust de bovenste zes mappen (Projecten, Exporten, Import, Opnamen Downloads en Disk-images) aanpassen.

Met de onderste twee mappen (Audio-editor en Foto editor) daar kunt u uw eigen Audio- Foto-editor aan koppelen.

Wanneer u de map Downloads wijzigt, dan zou ik wel alles wat in de standaardmap Magix Downloads staat verplaatsen naar de nieuwe map.

Als ik deze zou verplaatsen naar bv. een map op de D:\ schijf dan krijg ik op mijn C:\ schijf ca. 50GB meer tot mijn beschikking.

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. toevoegingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 02.02.2021, 21:28, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Leo-Kuppens schreef op 03.02.2021 om 18:24 uur

Beste Rob,

Het is prima gelukt en alles werkt zoals voorheen.

Dank en groeten,

Leo

Bol schreef op 03.02.2021 om 18:30 uur

@Leo-Kuppens

Hallo Leo,

Bedankt 👍 voor uw terugkoppeling. Fijn om te lezen, dat hiermee uw probleem is opgelost.

Groet, Rob.

PS. Als moderator zet ik de oplossing markering op het antwoord dat gegeven is op 02.02.2021 om 21:24 uur, zodat ander forumleden hier snel naar toe kunnen springen.

Laatst gewijzigd door Bol op 03.02.2021, 18:31, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-