Ik heb van de week de proefversie van MAGIX Video deluxe 16 Plus gedownload om voornamelijk Super8 te laden, te bewerken en te branden op DVD. Tot nu gaat alles prima. Maar: ter voorkoming dat op mijn computer her en der op verschillende schijven mappen en mapjes aangemaakt worden ter faveure van MAGIX heb ik alles geconcentreerd in mijn Film-directory (lees schijf). Maar ik merk dat bij het opstarten van de Video deluxe steeds maar mappen aangemaakt worden in mijn documenten op C:\. Dit is zeer irritant en dubbelop. Hoe krijg ik die progammering van het aanmaken eruit? want ik moet steeds maar deleten want er staat en komt toch niets erin te staan want alles gaat naar de door mij ingestelde mappen. Dat is wel duidelijk. Wat nou die functie is van steeds opnieuw die mappen aanmaken ???!!! Echter heb ik ook de MAGIX Cleaning Lab 15 deluxe en met het opstarten daarvan blijft het gelukkig stil rond "Mijn documenten"
Met vriendelijke groet
frodo46
Een reactie naar "Polders",
Beste Polders,
Ik bedoelde te zeggen dat de mappen die ik handmatig aanmaak in "Bestand", "Instellingen" en "Programma" op zich al voldoende zijn.
Buiten die mappen om worden er nog meer gelijknamige mappen aangemaakt doot het programma zelf in "Mijn documenten". En juiste die laatst genoemde mappen, daar heb ik niets aan oftewel ik gebruik ze niet. En nu mijn vraag: hoe krijg ik die steeds maar opnieuw aangemaakte mappen in "Mijn documenten" weg, die steeds maar opnieuw verschijnen bij het opstarten van het programma. Dat echter heb ik helemaal niet in de hand. Dit noem ik ongevraagde vervuiling van mijn computer.
Met vriendelijke groet
frodo46
Een reactie naar "Polders",
Beste Polders,
Ik bedoelde te zeggen dat de mappen die ik handmatig aanmaak in "Bestand", "Instellingen" en "Programma" op zich al voldoende zijn.
Buiten die mappen om worden er nog meer gelijknamige mappen aangemaakt doot het programma zelf in "Mijn documenten". En juiste die laatst genoemde mappen, daar heb ik niets aan oftewel ik gebruik ze niet. En nu mijn vraag: hoe krijg ik die steeds maar opnieuw aangemaakte mappen in "Mijn documenten" weg, die steeds maar opnieuw verschijnen bij het opstarten van het programma. Dat echter heb ik helemaal niet in de hand. Dit noem ik ongevraagde vervuiling van mijn computer.