magix webdesigner premium 10; win10 als besturingssysteem.

jtdhsum schreef op 10.11.2019 om 11:34 uur

Beste mensen,

Ik heb een probleem met het vervangen van foto's/figuren op mijn website. Mijn website (jalobo.nl) draait al jaren naar behoren, maar ik wil e.e.a. aanpassen door figuren en teksten aan te passen in bestaande pagina's.

Nu zie ik de nieuw geplaatste figuren op de bestaande webpagina niet verschijnen op internet, maar wel in de preview modus.

Ook als ik een nieuwe pagina toevoeg, is de figuur/foto niet zichtbaar op internet, wel in de preview modus.

Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen? Graag advies.

Joh.

Reacties

mi-bo schreef op 10.11.2019 om 12:15 uur

@jtdhsum

Beste Joh.

Uw website bekeken.

2 de pagina is geblokkeerd.

Heeft U al op een andere manier gekeken evt via mobiel of het wel wordt weergegeven.

Ik weet namelijk niet wat U veranderd heeft

Met vriendelijke groet,

Michael

Na het bekijken van Uw Website op mijn Home Pc, ziet alles er perfect en verzorgt uit.( veel informatie ) ( grandioos )

Op mobiel is 2de pagina geblokkeerd op Home Pc niet. Wijziging aangebracht i.v.m meer info

 

jtdhsum schreef op 10.11.2019 om 22:03 uur

Dank je voor je moeite mee te kijken en voor je compliment.

Inmiddels heb ik ontdekt dat de figuren/fotos wel met filezilla opgeladen worden. De website is nu dus weer compleet. Ook op mijn mobiel (iphone) is alles nu zoals op de desktop.

Het probleem wijs ik nu toe aan cpanel in combinatie met Magix. Met Wordpress heb ik dit probleem namelijk niet.

Ik begrijp je laatste zin niet. "wijziging aangebracht i.v.m. meer info." Wat bedoel je daarmee?

Vriendelijke groet,

Joh

 

 

mi-bo schreef op 10.11.2019 om 22:38 uur

@jtdhsum

Beste Joh.

Goed te lezen dat alle problemen zijn opgelost.

Als ik een toevoeging of verandering aanbreng in wat geschreven is, schrijf ik dit er altijd bij.(" wijziging aangebracht i.v.m meer info")

(U heeft ook een wijziging aangebracht,maar is niet omschreven wat de wijzigin is)

Sc6,

Met vriendelijke groet,

Michael